به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در حالی که بعدازظهر امروز (دوشنبه) در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 خبر رسید که رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو با منچستریونایتد به توافق رسیده و فصل جاری به صورت قرضی به جمع شیاطین سرخ اضافه خواهد شد، حالا جزئیات این انتقال هم منتشر شده است.

خورخه مندس، مدیر برنامه‌های مهاجم کلمبیایی موناکو با تأیید خبر توافق موناکو و منچستریونایتد بر سر انتقال فالکائو به اولدترافورد عنوان کرد: شیاطین سرخ برای در اختیار گرفتن وی به مدت یک فصل قرضی رقم شش میلیون پوند را به موناکو پرداخت خواهند کرد و دستمزد این مهاجم 28 ساله هم برای یک فصل 10 میلیون پوند خواهد بود.

مندس همچنین خبر داد پس از پایان این فصل فالکائو قراردادی دائمی با این تیم به امضا خواهد رساند و منچستری‌ها رقم 51.3 میلیون پوند را به وی پرداخت خواهند کرد. به این ترتیب در واقع منچستریونایتد با قراردادی چهار ساله این مهاجم کلمبیایی را به خدمت خواهد گرفت و برای اینکه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی جریمه نشود، فصل اول وی را به طور قرضی به خدمت می‌گیرد.

منچستریونایتد در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 بازیکنانی نظیر لوک شاو، آنخل دی‌ماریا، آندر هررا و مارکوس روخو را در مجموع با رقم 133 میلیون پوند به خدمت گرفت.