به گزارش پارس به نقل از مهر، در وزن 70 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد آرتوم خیراخوسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور دوم گریگور گیکوریان از ارمنستان را با نتیجه 13 بر 5 شکست داد.

یاراحمدی بعد از دو پيروزي، برابر نمایندگان ارمنستان در دور سوم در مبارزه سرگروهی برای رسیدن به فینال با نتیجه 12 بر 2 از سد تورنیک روستیاشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. نماینده جوان کشورمان در دیدار فینال برای کسب مدال طلا به مصاف لئونید بازان نایب قهرمان اروپا در سال 2012 از بلغارستان رفت، با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در وزن 125 کیلوگرم سید رضا موسوی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر یک تورنیک خداشلی از گرجستان را برد. وی در مبارزه سرگروهی نیز با نتیجه 7 بر یک برابر آیال لازاروف از قرقیزستان به برتری رسید و فینالیست شد. در فینال سنگین وزن سیدرضا موسوی با نتیجه 8 بر صفر سرگئی سمرتوف از روسیه را شکست داد و قهرمان شد.

همچنین در وزن 61 کیلوگرم حسن مرادقلی، دور اول با نتیجه8 بر 4 از سد نارک سانویان از ارمنستان گذشت، اما در دور دوم با نتیجه 14 بر 2 کشتی را به بکان لومادزه از گرجستان واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت.حسن مرادقلی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 بر آندری بکرنوف از روسیه غلبه کرد تا برای کسب عنوان سوم و پنجم به مصاف والدویا فرانگولیان از ارمنستان برود.مرادقلی در دیدار رده بندی با نتیجه 14 بر 5 از سد حریف ارمنستانی گذشت و مدال برنز گرفت.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران دیروز در روز نخست این رقابتها نيز توسط محمد مکتب دار در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال طلا و امیر محمدی در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.تیم ایران با پنج کشتی گیر در این رقابتها شرکت کرده بود.