به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ترکیه برگزار شد.

در ابتدای تمرین علی دایی چند دقیقه‌ای با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد و پس از آن سرخپوشان به دویدن، انجام حرکات کششی، هندبال، پاسکاری یک ضرب دوضرب و فوتبال درون تیمی پرداختند.

* بهزاد غلامپور با دروازه‌بانان حاضر در اردو، تمرین اختصاصی انجام داد.

* امید عالیشاه به صورت اختصاصی دور زمین دوید، همچنین مهدی دغاغله به آب‌درمانی و فیزیوتراپی مشغول شد.

* با توجه به فاصله حدود 10 دقیقه‌ای که بین محل اقامت سرخپوشان و تمرین وجود دارد بازیکنان پرسپولیس با یک دستگاه مینی‌بوس به محل تمرین می‌روند.

* نکته جالب امکانات عالی زمین تمرین پرسپولیس است که باعث خوشحالی و تعجب بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم شده است. با توجه به تصمیم مدیر کمپ، سرخپوشان در زمین شماره یک کمپ تمرین می‌کنند.

* پیش از آغاز تمرین علی دایی با سنول گونش سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه و سرمربی فعلی بورسا اسپور ترکیه مواجه شد که این دو با هم خوش و بش و روبوسی کردند و مربی ترکیه‌ای برای دایی و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

* در پایان تمرین علی دایی به همراه دروازه‌بان‌ها به مسابقه زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی مشغول شد که این مسابقه طبق معمول با کل‌کل و کری‌خانی طرفین همراه بود.

* وجود تله‌کابین، سونا، استخر و جکوزی در محل اردوی پرسپولیس باعث شده سرخپوشان از اردوی خود ابراز رضایت کنند.

* علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در تهران بسر می‌برد، در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت سرخپوشان در اردو بود.

* در کنار محل تمرین امروز پرسپولیس تیم پیکان در دیداری دوستانه به مصاف نماینده‌ای از کشور رومانی رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 2 مساوی به اتمام رسید. جی لوید ساموئل بازیکن پیشین استقلال و امیرحسین امیری گلزنان پیکان در این دیدار بودند. اردوی پیکانی‌ها چهارشنبه به اتمام می‌رسد.

* بازیکنان پرسپولیس فردا در دو نوبت تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.