به گزارش پارس، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال گفت: ما با سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، گروسیان، خرسندنیا، مگویان و محسن کریمی قرارداد امضا کردیم و با قاضی، عمران‌زاده، نوری و برهانی هم بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیدیم و قرارداد این بازیکنان هم تمدید شد.

وی درباره وضعیت مهدی رحمتی و اینکه گفته می‌شود او از استقلال جدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: با مهدی رحمتی هم صحبت می‌کنیم تا قرارداد این بازیکن هم تمدید شود، اما باید سقف قرارداد اعلام شده را رعایت کنیم و از آن عدول نکنیم. هرچند پولی هم نداریم بیشتر از سقف بدهیم. قرارداد مهدی رحمتی سال قبل رقم بالایی داشت و برای ما مقدور نیست که چنین پولی بدهیم، در حال حاضر هم نظری جویباری در حال مذاکره است تا ببینیم وضعیت او با استقلال چه می‌شود. بحث ما با رحمتی بر سر مسائل مالی است. البته او کاپیتان تیم ماست و سعی می‌کنیم او را به هر ترتیب نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد فعالیت‌های انجام ‌شده این باشگاه در مدت اخیر اشاره کرد: ما قصد داریم بازیکنان دیگری هم به تیم‌مان اضافه کنیم، البته در زمانی که به استقلال آمدیم سعی کردیم کمپ باشگاه را تجهیز کنیم و ساختمان باشگاه را هم تعمیر کردیم تا شبیه باشگاه شود.

افشارزاده در خصوص مذاکره با ملی‌پوشان استقلال که در جام جهانی حاضر هستند، گفت: زمانی که ملی‌پوشان ما به ایران برگردند با آنها صحبت می‌کنیم و الان فرصت مناسب برای این کار نیست. ما مشکلاتی داریم که نباید به آنها منعکس کنیم، هر چند که قرارداد آنها هم با ما تمام شده است. در حال حاضر ما 7 جای خالی برای جذب بازیکن در استقلال داریم. بازیکن خارجی هم فعلاً در دست کار نیست و فقط مگویان تنها بازیکن جذب‌ شده خارجی ماست.

وی درباره اینکه رحیمی مدیرعامل پرسپولیس از مشکلات مالی اظهار ناراحتی کرده و آیا او هم با چنین مشکلی روبه‌روست، تصریح کرد: وضعیت ما با پرسپولیس مشابه است و باید ببینیم این مشکلات چطور حل می‌شود. باشگاه استقلال 66 میلیارد بدهی دارد و 700 هزار دلار هم بدهکاریم و این پول، یک ریال، ۲ ریال نیست. ما با مشکلات موجود باید بازیکن هم بگیریم  و به مرور زمان تعهدات را پرداخت کنیم، به همین دلیل می‌خواهیم از اسپانسر هم کمک بگیریم و از اسپانسر دیگری هم در کنار اسپانسرمان استفاده کنیم تا مشکلات حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد قرارداد ۲ ساله قلعه‌نویی با این باشگاه خاطرنشان کرد: او قبول کرد که با سقف قرارداد باشگاه در استقلال بماند و طبق پیشنهاد ما قرارداد دو ساله‌ای هم با ما امضا کرد.

افشارزاده در مورد اینکه استقلال قصد دارد در رشته‌های دیگری هم تیم‌داری کند، گفت: باشگاه‌داری فقط به فوتبال نیست و ما سعی می‌کنیم رشته‌های دیگر را هم فعال کنیم به طوری که دیروز درباره راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان جلسه داشتیم و رشته‌هایی هم مثل ژیمناستیک، دومیدانی و ... مدنظر ماست که آنها را راه بیندازیم.

وی در پایان در خصوص سفرش به کره جنوبی برای بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: من به دلیل مسئولیتی که دارم قرار است به این بازی‌ها بروم و در این سفر رحیمی مدیرعامل پرسپولیس و نصیری از پیشکسوتان ورزش را با خودم می‌برم و حدود چند روزی را در این کشور خواهیم بود.