به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، این 2 بازیکن کشورمان موفق شدند به عنوان نفرات مستعد و توانمند زیر 18 سال آسیا در تیم منتخب اردوی بدون مرز بسکتبال آسیا قرار گیرند.

اردوی یک هفته‌ای تیم بسکتبال بدون مرز، ویژه بازیکنان مستعد و توانمند زیر 18 سال آسیا به مدت یک هفته به میزبانی تایوان برگزار شد. 4 بازیکن شایسته و مستعد تیم جوانان ایران در اردوی بسکتبال بدون مرز زیر 18 سال آسیا  همپای رقبای آسیایی خود زیر نظر مربیانی از NBA و اروپا  مورد آموزش و ارزشیابی قرار گرفتند. محمد یوسف‌وند، آرمن نظریان، نوید رضایی‌فر و علی‌ الله‌وردی به عنوان نمایندگان ایران در این اردوی بین المللی مطابق آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بسکتبال و زیر نظر مربیان مجرب به مدت یک هفته به تمرین پرداختند.

اردوی بسکتبال بدون مرز امروز (دوشنبه) آخرین روز خود را سپری می‌کند. مربیان حاضر در این کمپ به مدت یک هفته بازیکنان حاضر در این اردو را در موارد تمرینی مختلف مورد ارزیابی قرار دادند و در نهایت نیز برترین‌های آسیا در قالب تیم «All Star» مقابل هم به میدان رفتند که محمد یوسف‌وند و آرمن نظریان در این تیم در دیدار روز پایانی شرکت داشتند.

نوید رضایی‌فر دیگر بازیکن تیم جوانان ایران روز گذشته در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا با مصدومیت رو به رو شد.