به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش با السد قطر اظهار کرد: بازی را به قانون فوتبال واگذار کردیم و این همان چیزی است که تیم حریف به دنبال آن بود. در دو بازی رفت و برگشت شایسته پیروزی بودیم اما نشد. دو مساوی به دست آوردیم اما صعود نکردیم. عدم صعود ما به دلیل تجربه حریف، بازیکنان حرفه‌ای و بسیار گران تیم السد بود. قیمت هر کدام از بازیکنان این تیم معادل کل مبالغ قراردادهای بازیکنان ماست

وی بیان کرد: کم‌تجربه و آماتور بودیم و به خاطر اشتباه خودمان صعود نکردیم. بازیکنان ما خوب بودند. فرصت هم به دست آوردند اما قدر فرصت‌ها را ندانستند. دو گل خوردیم اما همه دیدند که آنها را جبران کردیم ولی متاسفانه قانون گل در خانه حریف ما را حذف کرد. البته ناگفته نماند خودمان هم به تیم حریف کمک کردیم تا موفق شود. وقتی تماشاگر خودی بدون دلیل و بدون مقدمه وارد زمین می‌شود و بازی را متوقف می‌کند، آسیبش به ما می‌رسد که به همین صورت هم شد. در این بازی آنچه داشتیم رو کردیم و تیم من شایسته صعود بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم جوان ما با حریف حرفه‌ای قابل مقایسه نیست و واقعیت را باید پذیرفت. همان طور که هیچ کس باورش نمی‌شد که فولاد به این مرحله برسد، همان طور هم مقابل السد شروع خوبی نداشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ماندنش در تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: در مورد ماندنم در فولاد بعد جواب می‌دهم. به بازیکنانم گفتم بروید و خوب استراحت کنید و برای آینده فوتبال‌تان تصمیم بگیرید.