به گزارش پارس به نقل از فارس از مشهد، در سومین روز از برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد، تیم ملی کشورمان عصر امروز مقابل مغولستان قرار گرفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و با صدرنشینی در گروه یک این بازی ها به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در این مسابقه که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد شاگردان هادی رضایی موفق شدند در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۶،۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۷ تیم مغولستان را با شکست روبرو کنند. با این پیروزی تیم ملی کشورمان ۹ امتیازی شد و با صدرنشینی در گروه یک این بازی ها، از ساعت ۱۶: ۳۰ فردا (چهارشنبه) باید به مصاف تیم دوم گروه دو یعنی چین برود و در صورت پیروزی در این مسابقه به فینال این رقابت ها صعود کند.

در همین چارچوب سه دیدار دیگر نیز امروز برگزار شد که در گروه یک تیم های ژاپن و قزاقستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم قزاقستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و با ۶ امتیاز در رده دوم گروه یک قرار گرفت.

در گروه دو این بازی ها نیز تیم های چین و میانمار و عراق و کره جنوبی با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم های چین و عراق به ترتیب موفق شدند رقبای خود تیم های میانمار و کره جنوبی را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر شکست دهند.

در این گروه تیم عراق با ۹ امتیاز صدرنشین شد و تیم چین با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا به این ترتیب عراق با قزاقستان و چین با ایران برای صعود به فینال این رقابت ها که جمعه ساعت ۱۶: ۳۰ برگزار می شود با هم رقابت کنند.

در مسابقات بانوان نیز امروز تیم های چین و ایران هر کدام دو بازی را مقابل تیم های مغولستان و ژاپن برگزار کردند که در این بازی ها با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. با این شرایط در بخش بانوان تیم ملی والیبال نشسته چین با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی بانوان کشورمان با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پنجشنبه هم در مسابقات بانوان تیم ملی کشورمان ساعت ۱۰: ۳۰ صبح یک دیدار حساس را مقابل تیم صدر نشین یعنی چین برگزار خواهد کرد.