به گزارش پارس حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین استقلال درباره دیدار تیمش مقابل الشباب گفت: این تیم بسیار قدرتمند است و آنها صدر جدول را در اختیار گرفته اند. در تهران ما را شکست داده اند و بازی با آنها مرگ و زندگی است. همه تلاش داریم تا پیروز شویم. نمی توانم بگویم که از لحاظ روحی به دلیل پنجم شدن در لیگ مشکل نداریم. این حرف دروغ است اما باید فراموش کنیم و تنها به بازی فکر کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کسر ۲۰درصد از قرارداد بازیکنان استقلال توسط فتح الله زاده چیست؟ بیان کرد: این یک تصمیم مدیریتی است.

 

مدافع استقلال در پاسخ به سوالی درباره مشکلات تیمش عنوان کرد: قبلا هم گفتم که مشکل استقلال مثل یک بیماری سرطان است که وقتی شکل بگیرد ناگهان خود را نشان می دهد. ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم.

 

او در پاسخ به این سوال که با انتشار رقم قراردادهای تیمش موافق است یا خیر افزود: من رقم قراردادم را بعد از بازی با تراکتورسازی گفتم وضع ما خراب تر از پرسپولیس است و ما کمتر از آنها پول گرفته ایم!

 

عمران زاده در پاسخ به این سوال که آیا تمام کاسه کوزه ها را باید سر وزارت ورزش به دلیل مشکلات مالی شکست؟ گفت: مگر این تیم مال بابای من است؟ ! این تیم مال وزارت ورزش است و باید آن را تامین کند.