به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مهدی تاج که برای حضور در بازی فولاد خوزستان و گسترش فولاد به تبریز رفته است، درباره هفته پایانی لیگ، اظهار کرد: به همراه تعدادی از اعضای سازمان لیگ در تبریز هستیم تا چنانچه فولاد خوزستان مقام قهرمانی را به دست آورد، جام را تحویل آنها بدهیم. اما در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز هم برنامه تدارک دیده ایم تا مراسم آبرومندانه ای برگزار شود.

 

رییس سازمان لیگ در ادامه درباره ارزیابی اش از عملکرد این سازمان در لیگ امسال توضیح داد: متاسفانه امسال نتوانستیم فینال جام حذفی و اتمام لیگ را به هم نزدیک کنیم. به همین دلیل انتقاداتی از ما می شود و می گویند که به خاطر این اتفاق انگیزه تراکتورسازی کم شد. اما از سال آینده تصمیم داریم برنامه کامل یک ساله ای را تدوین کنیم. امسال معتقدم که سازمان لیگ نمره قبولی گرفت و ما در برنامه ریزی ها جدی بودیم. یکی از اتفاق های مثبت نیز دادن حق میزبانی به همه تیم ها بود و امسال برای اولین بار نفت تهران و سایپای البرز نیز از این حق بهره مند شدند.

 

وی همچنین درباره انتقادهایی که به انتخاب بازیکن اخلاق در بازی ها می شود، بیان کرد: باید بگویم تنها یک فرد این انتخاب را انجام نمی دهد و گروه فنی، بازیکن فنی و اخلاق را انتخاب می کند، اما من هم معتقدم که در بازی استقلال و فولاد انتخاب کاملا درستی صورت نگرفت.

 

تاج در بخش دیگری از این گفت و گو که با برنامه " ورزش و مردم " داشت از تلاش سازمان لیگ برای ملزم کردن بستن قراردادهای حداقل سه ساله خبر داد و گفت: قرارداد بازیکنان و مربیان طبق مصوبه AFC می تواند از یک تا پنج فصل باشد، اما ما راهی را انتخاب کرده ایم تا قراردادها را حداقل سه ساله کنیم، از همین رو مذاکراتی را با وزارت ورزش و جوانان داشتیم تا در این خصوص با تیم های دولتی هماهنگ شود. همچنین مذاکراتی را با وزارت صنایع و معادن نیز داشتیم تا تیم های صنعتی ملزم به اجرای این طرح شود.