به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۱: ۳۰ امروز (شنبه) در سالن وزنه مجموعه انقلاب آکادمی کمیته المپیک پیگیری شد.

* با توجه به اظهارات علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان این تیم به دلیل نتایج اخیر آبی پوشان، شاگردان قلعه نویی در این خصوص با هم صحبت می کردند. بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند وقتی پول دریافت نکرده اند چطور قرار است از قراردادشان کسر شود و از این موضوع به شدت ناراحت بودند.

* تمرین تیم استقلال همزمان با تمرین تیم بسکتبال مهرام انجام شد که صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی، ۲ بازیکن شاخص مهرام برخورد بسیار گرمی با استقلالی ها و امیر قلعه نویی داشتند. سرمربی استقلال در صحبت با نیکخواه بهرامی و حدادی برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* محمد قاضی با دیدن امیرحسین صادقی از او درخواست کرد نظر امیر قلعه نویی را برای تغییر رنگ پیراهن تمرین استقلال جلب کند. صادقی درخواست قاضی را با امیر قلعه نویی در میان گذاشت و قرار شد اگر همه بازیکنان لباس سفید داشته باشند از فردا تمرینات با این لباس ها انجام شود.

* چشم متورم حنیف عمران زاده که در دیدار با نفت تهران دچار آسیب دیدگی شده است، باز هم سوژه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال بود. ستار همدانی با دیدن حنیف به او روحیه داد و به مدافع استقلال گفت: با این چهره جدید زیباتر شده ای!

* آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، علیرضا نیکبخت واحدی، خسروحیدری و مجید غلام نژاد غایبان تمرین امروز استقلال بودند. همچنین بوبکر کبه بازیکن بورکینافاسویی استقلال با ۲۰ دقیقه تأخیر در تمرین حاضر شد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال قصد ورود به سالن وزنه را داشتند متوجه اطلاعیه ای روی شیشه سالن شدند که روی آن نوشته شده بود: از ابتدای سال ۹۳ به علت اردوهای آماده سازی تیم های ملی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ تنها اعضای تیم های ملی شرکت کننده در بازی های آسیایی مجاز به استفاده از سالن وزنه می باشند.

* امیرقلعه نویی با لباس ورزشی در تمرین حاضر شده و دقایقی در خصوص صحنه های بازی با نفت تهران با امیرحسین صادقی به صحبت پرداخت.

* مدد جباری، مسئول تدارکات استقلال پس از پایان بازی استقلال مقابل ملوان بندرانزلی ظاهراً برای شستشوی لباس های بازیکنان از ماشین لباسشویی منزل خود استفاده می کند. با توجه به هوای بارانی در آن روز لباس های بازیکنان گل آلود شده بود که این مسئله باعث سوختن ماشین لباسشویی تدارکات استقلال می شود. به همین دلیل جباری در تمرین امروز استقلال ناراحت بود و اعتقاد داشت که ۲۰۰ هزار تومان به خاطر استقلال ضرر کرده و اکنون نیز باید ۲۰ درصد از قراردادش کسر شود.

* اعضای تیم بسکتبال مهرام با دستگاه های تردمیل در حال تمرین بودند و احمد جمشیدیان، هافبک استقلال نیز در میان آنها با این دستگاه مشغول دویدن بود. حنیف عمران زاده و محمد قاضی وقتی متوجه شدند جمشیدیان لابه لای بازیکنان قد بلند بسکتبال مهرام تمرین می کند به شوخی گفتند: احمد بین بسکتبالیست ها گم شده است!

* آنتونیو کاروالیو، هافبک برزیلی استقلال به دلیل بیماری سرحال نبود و دقایقی تحت نظر پزشک استقلال قرار گرفت.

* اعضای کادر فنی استقلال در جریان تمرین در خصوص ۲ هفته پایانی مسابقات لیگ برتر صحبت می کردند و اعتقاد داشتند که استقلال هنوز برای قهرمانی شانس دارد.

* با صلاحدید کادر فنی تمرین نوبت بعدازظهر استقلال تعطیل است و آبی پوشان از فردا تمرینات خود را پیگیری می کنند.