به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید وضعیت مدعیان قهرمانی در لالیگا، یعنی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را بررسی کرده است.

سرمربی ایتالیایی معتقد است، با وجود اینکه بارسلونا نشانه هایی از بازگشت به بهترین فرم خود نشان داد و با وجود تمایل زیاد اتلتیکو، در این فصل چشم انداز موفقیت لوس بلانکوس وسیع تر است.

کاپلو به شبکه تلویزیونی اسپانیا گفت: " من ال کلاسیکو را یک روز بعد دیدم، چرا که وقتی آنها بازی می کردند من پرواز داشتم. بازی فوق العاده ای بود و در سراسر جهان تبلیغ بزرگی برای فوتبال اسپانیا بود.

البته که حالا لیگ متفاوتی را خواهیم دید اما همچنین باید ببینیم که این وضعیت چگونه روی چمپیونزلیگ تأثیر خواهد گذاشت. فکر می کنم رئال مادرید بیشترین احتمالات را داشته باشد، چرا که آنها بزرگترین ترکیب را در اختیار دارند و خیلی خوب بازی می کنند.

بارسا دوباره به فرم قبلی خود که همه دنیا می شناسند بازگشته است. اتلتیکو مرا سورپرایز کرده اما من بازی آنها مقابل بارسا در مادرید را دیدم.

اتلتیکو تمایل و قدرت زیادی دارد، اما آنها ترکیب ضعیفی دارند. وقتی آنها در چمپیونزلیگ مقابل بارسا قرار بگیرند، باید ببینیم که در ادامه بازی های لیگ چه اتفاقی خواهد افتاد. آنها خیلی، خیلی خوب بازی می کنند. آنها بسیار جمع و جور هستند و ذهنیت پیروزی دارند. "