به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الجزیره امارات در حالی از ساعت ۱۹: ۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده که کمتر از ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این بازی را از نزدیک می بینند.

هوادران استقلال یک پرچم بزرگ ایران را به همراه خود به ورزشگاه آورده و در قسمتی از سکوها پهن کرده اند.

در اثر اشتباهات متعدد مجید غلام نژاد، امیر قلعه نویی در دقیقه ۱۰ بازی به ایمان مبعلی دستور داد از روی نیمکت بلند شده و خود را گرم کند. هر چند به طور قطعی مشخص نبود که مبعلی به جای غلام نژاد وارد میدان می شود.

زمانی که استقلال گل مساوی را به ثمر رساند بازیکنان این تیم در حال خوشحالی کردن بودند اما سرمربی این تیم ساموئل را صدا زد و درباره نحوه بازیش نکاتی را به او گوشزد کرد.

قلعه نویی که در نیمه نخست به هیچ وجه از عملکرد شاگردانش راضی نبود چندین بار به مجید غلام نژاد و دیگر بازیکنان اعتراض کرد.

او همچنین در دقایق پایانی این نیمه روی یک اشتباه حنیف عمران زاده، نحوه گرفتن توپ او را تقلید کرد که این کار باعث خنده تماشاگران شده بود.

در یک صحنه هاشم بیک زاده با عبدالله قاسم مهاجم الجزیره در محوطه جریمه درگیر بود که پس از روی زمین افتادن مهاجم تیم اماراتی نیمکت این تیم به نشانه پنالتی از جای خود بلند شده و به تصمیم داور اعتراض کردند.

دو هوادار الجزیره که با خود بنر بزرگی از این تیم را به ورزشگاه آورده بودند در جایگاه هواداران استقلال این بنر را پهن کردند که این کار با اعتراض شدید استقلالی ها همراه شد که در نهایت این دو هوادار الجزیره بنر خود را به جایگاه پشت دروازه استقلال بردند.

هواداران استقلال پس از به ثمر رسیدن گل این تیم به وسیله محمد قاضی به مهاجم خود لقب قاضی سرطلایی دادند.