به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اشکان دژاگه شنبه شب در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل در دقیقه ۶۱ به جای پایتیم کاسامی به بازی آمد و ۷ دقیقه بعد از حضورش در میدان دروازه حریف را گشود. دژاگه با یادآوری صحنه گلزنی اش مقابل نیوکاسل گفت: کارت زردی که به خاطر در آوردن پیراهنم به هنگام شادی گل گرفتم ارزش شادی بیش از حدم را داشت. باورنکردنی است ولی فوتبال همین است. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد و شما هم داستانی برای گفتن دارید و این در آوردن پیراهن هم یکی از آن اوقات بود.

وی افزود: از اینکه موفق به گلزنی و باعث شدم تیمم در بازی با نیوکاسل به پیروزی برسد خیلی خوشحال بودم، چون کار مهمی که ما انجام دادیم، باورنکردنی بود. قبل از بازی فلیکس ماگات به من گفت سعی کن که توپ را در اختیار بگیری و به داخل محوطه جریمه حریف نفوذ کنی و شوت بزنی، من هم این کار را انجام دادم و گل زدم، گلی که لحظه ای خوب برای من به وجود آورد.

هافبک ایرانی تیم فولام خاطرنشان کرد: از حالا در دیدارهای باقی مانده فصل باید سخت تلاش کنیم و امتیازاتی را به دست بیاوریم. تمام اعضای تیم شنبه شب جنگیدند. هواداران و کادرفنی فولام هم در کسب این پیروزی نقشی بزرگ ایفا کردند. ما همگی در این برد سهیم هستیم.

دژاگه در بازی با نیوکاسل به دلیل مصدومیت در اواخر مسابقه جای خود را به دنیل بورن داد اما هواداران سفیدپوش غرب لندنی انتظار دارند بازیکن ایرانی شان به موقع دوره ریکاوری خود را به پایان برساند و به بازی فولام مقابل منچسترسیتی برسد.

هافبک ۲۷ ساله سفیدپوشان غرب لندن در خصوص مصدومیتش گفت: دقیقاً از همان ناحیه ای که پیش از بازی با نیوکاسل مصدوم شده بودم، آسیب دیدم. امیدوارم اوضاع خیلی بد نباشد ولی در حال حاضر کمی درد در این ناحیه دارم. دقیقاً همین مشکل را در بازی با کاردیف هم داشتم ولی امیدوارم اوضاع بهبود یابد.

دژاگه افزود: روز جمعه تست پزشکی دادم و اوضاع خوب بود ولی شرایط جسمانی ام کاملاً ایده آل نبود، برای همین مربی مرا روی نیمکت نشاند. وقتی هم به زمین آمدم بد حرکت و احساس کردم که از همان ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده ام.

دژاگه پیش از دیدار مقابل نیوکاسل از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود.

شنبه پیش رو هم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان فولام است، دیداری که شاگردان مانوئل پیگرینی آن را به عنوان پلی برای رسیدن به عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس می بینند.

هافبک تیم ملی کشورمان در خصوص رویارویی با آبی های منچستر عنوان کرد: دیدار با من سیتی سخت و دشوار است و همه این را می دانند. سیتی نیز مانند فولام به امتیازات این بازی نیاز دارد ولی ما باید در ورزشگاه اتحاد بجنگیم و با کمی اعتمادبه نفس بیشتر امیدوار به کسب امتیاز باشیم. تمام تلاش مان را مقابل منچسترسیتی خواهیم کرد تا دست خالی به خانه برنگردیم.

دژاگه ادامه داد: هر هفته باید بجنگیم. ما نمی توانیم تنها بازی خوبی از خود ارائه دهیم، بلکه باید سخت مبارزه کنیم و این چیزی است که مربی هر روز به ما گوشزد می کند. فولام در بازی با نیوکاسل به مربی و هواداران نشان داد که ما برای مبارزه در کنار یکدیگر آماده ایم ولی این بازی تنها ۳ امتیاز دارد و ما به امتیازات بیشتری نیاز داریم. بازی های خانگی ما خیلی مهم است وهر بازیکن باید بر این باور باشد.

فولام در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در مکان آخر جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس قرار دارد ولی شرایط در انتهای جدول طوری است که این تیم می تواند از سقوط به دست پائین تر فرار کند.