به گزارش پارس به نقل از روزنامه گل، در حالی که خیلی ها در مورد اختلاف پنهانی علی پروین و علی دایی صحبت می کنند، مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس بدون روشن شدن تکلیف سرمربی آینده سرخ ها به دنبال جور کردن لیست فصل آینده این تیم است.

علی دایی که در هفته گذشته تمام تمرکزش را معطوف پرسپولیس و بازی های این تیم در شمال کرده، بی خبر از اتفاق های تهران و باشگاه به فکر پرسپولیس و سه بازی باقیمانده است ولی از سوی دیگر خبر می رسد که سلطان و دوستانش در پی تهیه لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس هستند و حتی چند گزینه نیز به صورت پنهانی صحبت هایی را انجام داده اند.

نکته قابل توجه در مورد این ابتکار جدید سلطان جایی است که دایی هنوز از این ماجرا بی اطلاع است و مشخص نیست که اصلا دایی بازیکنان مورد نظر پروین را می پسندد یا خیر!

هر چند که پرسپولیس در حال حاضر از وجود نیلسون، عابدزاده و محمدی در خط دروازه سود می برد ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که پروین و رفقایش علاقه خاصی به حامد لک دارند و با توجه به پرسپولیسی بودن لک هیچ بعید نیست که او برای فصل آینده به تهران بیاید.

صحبت های سیدجلال حسینی، بنگر و رضا نورمحمدی در مورد پیشنهادهای جدیدشان و همین طور مسایل مالی پرسپولیس بهانه خوبی را دست مسئولان باشگاه داد تا بتوانند با خیال راحت روی خط دفاعی آینده سرخ ها تمرکز کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که سلطان و دوستانش طی روزهای اخیر صحبت هایی را با هادی عقیلی، محمد نصرتی و شجاع خلیل زاده انجام داده اند و هیچ بعید نیست که آنها جزو اولین بازیکنان فصل آینده پرسپولیس باشند.

حمیدعلی عسگر، پولادی و ماهینی خیال سلطان را از بابت دفاع های کناری راحت کرده و شاید به همین دلیل است که کسی به اعتراض های میثم حسینی توجهی نمی کند و جدایی او را جدی نمی گیرد.

در مورد پروین و بازیکنان مورد نظرش صحبت های دیگری نیز به گوش می رسد و می شنویم که سلطان با توجه به احتمال جدایی و یا اخراج بعضی از مهاجمان پرسپولیس به دنبال جذب گزینه چند سال پیش سرخ هاست.

شنیده ها حکایت از آن دارد که پروین در مورد جذب محمد غلامی نیز ابراز تمایل کرده و حتی نزدیکان سلطان صحبت هایی را با مهاجم سابق تیم ملی انجام داده اند.

در مورد پروین و مشاوران خاصش صحبت های دیگری نیز به گوش می رسد و می شنویم که پروین قصد دارد به هر نحوی شده علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند.

سلطان که به خوبی از محبوبیت جادوگر در نزد هواداران پرسپولیس باخبر است با آوردن کریمی به پرسپولیس دو تیر به هدف می زند. حضور شماره هشت در پرسپولیس از یک سو باعث بالاتر رفتن محبوبیت پروین می شود و از سوی دیگر سلطان به شکل قهرمانانه ای درب خروجی را به علی دایی نشان داده است. البته جادوگر هنوز جواب قطعی به این دعوت نداده است.

کریمی در مواجهه با اولین تعارف پرسپولیسی ها فقط تشکر کرده و همه چیز را به آخر فصل موکول کرده است. هر چند که پروین و مشاورانش گمان می کنند کسی از برنامه ها و مذاکرات آنها با این بازیکنان باخبر نیست، ولی نکته قابل توجه در جایی است که دایی مو به مو در جریان برنامه های پنهانی پروین است حتی بعضی از بازیکنان لیست پروین نیز دایی را در جریان اتفاق های اخیر قرار داده اند.

نکته نگران کننده در مورد تحرکات تازه سلطان این است که خبر مذاکره پروین با این گزینه ها حتی به اردوی پرسپولیس در شمال رسید و آنها نیز تصمیم گرفتند تا این اقدام پروین را بی پاسخ نگذارند.