به گزارش پارس به نقل از مهر، خداداد عزیزی در خصوص اینکه در گذشته یکی از حامیان کارلوس کی روش بوده، اما چرا اعلام کرده بهتر است قرارداد این مربی تمدید نشود؟ ، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیازی نیست از کی روش تعریف و تمجید کنم زیرا ایشان با داشتن سابقه درخشان و حضور در رئال مادرید و منچستر، مربی بزرگی است. در آن مقطع هم که هیچکس فکر نمی کرد تیم ملی بتواند سه بازی پایانی اش در مقدماتی جام جهانی را ببرد و به برزیل برسد من مطمئن بودم که این اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم کارلوس کی روش با کارنامه ای که دارد، می تواند شکل فوتبال ما را عوض کرده و از این حالت دیمی که به تک ستاره ها وابسته است، خارج کند. همچنین آن را به فوتبال علمی روز دنیا که ارایه یک بازی زیبا، تماشاگر پسند و تاکتیکی است نزدیک کند اما متاسفانه می بینم نه تنها این خون جدید به فوتبال ما تزریق نشد بلکه هیچ چیز عوض نشده است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در ادامه یادآور شد: کی روش در آستانه سومین سال هدایت تیم ملی است اما توقعات ما برای تغییر سبک و نوع بازی تیم ملی را هنوز برآورده نکرده است. شما ببینید مربیانی ماند گاس هیدینگ سبک فوتبال کره جنوبی را عوض کردند و آنها امروز به شکلی بازی می کنند که نوع فوتبالشان بالاتر از فوتبال آسیا است اما چنین اتفاقی در فوتبال ایران نیفتاده است.

وی در مورد اینکه اختلاف کارلوس کی روش با یکی از روزنامه های ورزشی در مورد کم تحرک بودن جواد نکونام در زمین، اظهار کرد: فوتبالیست های ایرانی هم خوب پول می گیرند و هم خوب تمرین می کنند. جواد نکونام هم در زمین خیلی می دود و زحمت می کشد و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی است. اگر کی روش می گوید او ۱۲ کیلومتر در یک بازی دویده، حتماً دویده است و حق با اوست زیرا ما نمی توانیم در این خصوص، با تنها دیدن بازی اظهار نظر کنیم.

عزیزی صحبت هایش را این گونه ادامه داد: همان طور که گفتم منظور کلی من این است که شکل و سبک فوتبال ما با حضور کارلوس کی روش تغییر نکرده و اتفاق مثبتی هم برای تیم ملی ایجاد نشده است.

وی در ادامه در خصوص مشکلات تیم ابومسلم هم تاکید کرد: وقتی بازی های تیم پاس همدان را می بینم و ای که استاندار همدان به ورزشگاه آمده و از این تیم حمایت می کند، تاسف می خورم چرا در استان خراسان که دومین کلانشهر بزرگ ایران است، هیچ حمایتی از ابومسلم صورت نمی گیرد.

مدیر فنی تیم ابومسلم اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲-۱۳ هفته است تیم ابومسلم در اختیار استان و هیات فوتبال قرار گرفته اما به جز یک نفر، شخص دیگری به ما کمک مالی نکرده است. ما از مسئولان استان و شورای شهر توقع داریم زیرا به خاطر مشکلات شدید مالی دیگر خجالت می کشم به صورت بازیکنان تیم نگاه کنم.

وی یادآور شد: تا به امروز تنها ۱۰ میلیون تومان به همه تیم داده ایم. به برخی بازیکنان ۱۰۰ هزار تومان و به آنهایی که متاهل بودند ۳۰۰-۴۰۰ هزار تومان. این واقعاً زشت است که من نزدیک عید بیایم آه و ناله کنم که پول نداریم. حسین هدایتی هم قول مساعد برای کمک مالی به ابومسلم داده بود اما به قولش عمل نکرد. من در این شرایط تمرینات را تعطیل کردم زیرا دیگر نمی توانستم به صورت بازیکنان نگاه کنم.

عزیزی در پایان گفت: البته صد رحمت به غیرت بازیکنان و مربیان تیم که اعلام کردند ما پول نمی خواهیم و در این چند هفته پایانی به میدان می آییم. ابومسلم به عنوان قدیمی ترین تیم شرق ایران، متاسفانه امروز هیچ امکاناتی ندارد. تیمی که بزرگترین فوتبالیست ها را به ایران معرفی کرد امروز متاسفانه به دلیل بی پولی ۱۱ بازیکن خود را از دست می دهد اما هیچکس به فکر آن نیست و به دادش نمی رسد.