به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه رئال مادرید در نامه ای آمادگی خود برای برنامه ریزی بر سر انجام یک بازی دوستانه بین تیم های فوتبال دو باشگاه را اعلام کرد.

در این نامه آقای پرز موافقت اولیه برای برگزاری چنین دیداری را اعلام کردند و اشاره داشتند که در حال بررسی هستند تا این بازی در برنامه باشگاه رئال مادرید قرار بگیرد. همچنین اشاره شده بود که بازیکنان رئال در ترکیب تیم های ملی در جام جهانی برزیل حضور دارند و به این ترتیب تا مراحل پایانی این رقابت ها حضور خواهند داشت.

باشگاه رئال مادرید پس از آن دوره تعطیلی و استراحت دارد و از این رو در حال بررسی هستند که با توجه به تاریخ شروع لیگ اسپانیا زمانی را برای این دیدار مشخص کنند. بر این اساس آقای علی پروین مدیرعامل باشگاه امروز با ارسال نامه ای خطاب به آقای پرز ضمن تشکر از نامه ایشان مبنی بر آغاز مذاکرات آمادگی مجموعه پرسپولیس برای اعزام هیئت مذاکره کننده به مادرید یا پذیرایی از هیئت باشگاه پرافتخار رئال مادرید در تهران را اعلام کردند و در این ارتباط خواهان مشخص شدن زمان و مکان انجام مذاکرات شدند.

در این نامه آقای پروین همچنین به این موضوع اشاره داشتند پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران در قاره آسیا است.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: با ارسال این نامه منتظر نامه باشگاه رئال مادرید خواهیم ماند تا زمان و مکان انجام مذاکرات را مشخص کنند.