به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی نادی در مورد وضعیت زانوی مصدومش اظهار داشت: پس از مصدومیتی که در بازی با نوین کشاورز برای من پیش آمد حالا تا ۷۰ درصد بهبود پیدا کرده ام و خوشبختانه احتیاجی به عمل جراحی ندارم. در حال حاضر بدون عصا راه می روم و برای تقویت عضلاتم، وزنه می زنم. دوران اوج مصدومیت من سپری شده و تا چند هفته دیگر تمرین ویژه و پرش را در سالن شروع خواهم کرد.

کاپیتان تیم باریج اسانس کاشان درباره عملکرد این تیم در لیگ و حذف زودهنگام در مرحله پلی آف گفت: ما تیم خوبی داشتیم و تا قبل از پلی آف، عالی نتیجه گرفته بودیم. متاسفانه بدشانسی آوردیم و در دیدار مقابل نوین کشاورز در تهران در حالیکه اصلا نیازی به پیروزی و بازی من نبود به میدان رفتم و مصدوم شدم. این مصدومیت، تاثیر روانی بدی روی تیم داشت و همه را شوکه کرد. بازیکنان ما در ادامه مسابقات نتوانستند خود را جمع و جور کنند و بازیکن برزیلی جدید نیز نتوانست به تیم کمک کند. در نتیجه همه چیز به هم ریخت و در حالیکه در همه بازی ها به میدان رفته بودم و انگیزه زیادی داشتم، دچار آسیب دیدگی شدم و باریج اسانس مقابل ارومیه شکست خورد و حذف شد.

مدافع وسط تیم باریج اسانس ادامه داد: ارومیه از ابتدا تیم خوبی بود و لیاقت این را داشت که جزو ۸ تیم برتر باشد ولی وقتی تیم اول جدول با تیم هشتم روبرو می شود، این تیم هشتم است که چیزی برای از دست دادن ندارد و در مقابل، تیم صدر جدولی دچار استرس می شود. این اتفاقی افتاد بود که در کاشان افتاد و ما به شهرداری ارومیه باختیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در مورد اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: من بازی های او را زمانی که در ارومیه بود به یاد دارم. کواچ بازیکنی بزرگ، حرفه ای و جدی بود ولی نمی دانم که وضعیت مربیگری او چطور است. او شخصیت بین المللی خوبی دارد و امیدوارم به والیبال ملی ما کمک کند. در این جا لازم است به مدیریت خوب داورزنی در استخدام مربیان نامدار دنیا اشاره کنم. امیدوارم روند رو به رشد والیبال ایران قطع نشود.

از نوع صحبت های نادی، مشخص است که با رفتن ولاسکو و آمدن کواچ در انتظار دعوت شدن به اردوی تیم ملی است، او در این خصوص می گوید: " قطعا منتظر دعوت مجدد به به تیم ملی هستم. سال خوبی را سپری کردم و آنقدر خوب بودم که منتظر چنین دعوتی باشم. من در حال برطرف کردن کردن آسیب دیدگی خود هستم و امیدوارم شرایط من را برای مربی جدید تیم ملی توضیح دهند. مصدومیت من بدشانصی محض بود چون تا حالا این طور مصدوم نشده بودم. "