به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمود گودرزی درباره اینکه مسئولان فدراسیون کشتی با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند، اظهار داشت: کمک هایی به فدراسیون کشتی کرده ایم و مشکلات آنها حل می شود. امیدوارم به مرور زمان تمام مشکلات این فدراسیون حل شود.

وی درباره اینکه بدهی به جا مانده از زمان خطیب سنگین بوده، عنوان کرد: این بدهی تنها مربوط به خطیب نیست و از دوره های قبلی نیز وجود داشته و انباشته شده است. به مرور زمان با بهتر شدن شرایط اقتصادی وزارت ورزش به آنها کمک می کنیم تا مشکل فدراسیون کشتی برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص جوایز بازی های آسیایی خاطرنشان کرد: آقای روحانی و آقای نوبخت قول هایی داده اند و انشاالله این موضوع نیز حل خواهد شد.

گودرزی درباره اینکه سخنگوی دولت گفته فوتبال باید اولویت وزارت ورزش باشد گفت: امیدوارم همه کمک کنند و مشکلات فوتبال مرتفع شود تا تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد. ما هم هر کمکی از دست مان برآید انجام می دهیم.

وی در خصوص لغو اولین جلسه شورای عالی ورزش گفت: به دلیل اینکه این جلسه همزمان با جلسه دیگری بود و رئیس جمهور نیز در آن جلسه حضور داشت و اعضای جلسه به حدنصاب نرسیدند، برگزار نشد و قرار است پس از عید و در فروردین ۹۳ نخستین جلسه شورای عالی ورزش برگزار شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما فردی را به خادم، رئیس فدراسیون کشتی معرفی کرده اید تا از وی در فدراسیون استفاده شود اما خادم از این کار سرباز زده و شما نیز به همین دلیل با وی قهر کرده و روابط وزارت و فدراسیون تیره شده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. مگر می شود وزیر ورزش با کشتی، رشته ای که برای خودش است و به آن علاقه دارد، قهر کند؟

وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: این موضوع در جریان است و خیلی جدی هستیم تا انجام شود.

گودرزی درباره اینکه امیر رضا خادم گفته خصوصی سازی این دو تیم تا ۲۰ فرودین منطقی نیست، یادآور شد: تعجیل در این کار به دو تیم لطمه می زند و نباید در این مورد عجله کرد.

وی در خصوص نگرانی های هایش در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس به افرادی خاص، تصریح کرد: این دراختیار سازمان خصوصی سازی است. آنها باید به چند مدل و الگو برسند و براساس یکی از الگوهایی که تقویت کننده بنیه های این تیم ها باشد عمل کنند تا لطمه ای به پرسپولیس و استقلال وارد نشود.