به گزارش پارس به نقل از فارس، مجله معتبر ساکرنت علاوه بر تیم ملی ایران درباره تیم های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا هم گزارش هایی نوشته است.

در این گزارش که وضعیت تیم های آسیایی بررسی شده نوشته شده است:

جام جهانی تا حدود ۹۵ روز دیگر آغاز می شود و ۳۲ تیمی که توانسته اند به بزرگ ترین رویداد فوتبال جهان صعود کنند، در برزیل با هم مصاف می دهند.

سپس نویسنده این گزارش درباره وضعیت تیم ملی ایران نوشته است:

ایران پس از صعود به جام جهانی، اولین بازی دوستانه اش را با تیم ملی گینه انجام داد و در تهران دو بر یک شکست خورد. هر چند که کی روش و بازیکنان تیم ملی از این نتیجه راضی نیستند اما این یک بازی دوستانه بود. در بازی ایران و گینه بازیکنان تیم ملی ایران محک خوردند و حالا در زمانی که باقیمانده فرصت دارند ضعفهای شان را برطرف کنند.

این مجله معتبر در ادامه گزارشش نوشته است: رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران، پارک چو یونگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی و لوکاس نیل، مدافع تیم ملی استرالیا بازیکنانی هستند که پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ باشگاههای شان را عوض کردند تا با آمادگی بیشتری به برزیل بروند و شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند.

ساکرنت در ادامه تمجید از قوچان نژاد نوشته است: رضا قوچان نژاد در آخرین لحظات فرصت نقل و انتقالات در ژانویه از تیم سابقش یعنی استاندارد لیژ جدا شد و به چارلتون انگلیس پیوست. امید چارلتون برای عدم سقوط به دسته پایین تر به قوچان نژاد است. هر چند که رضا تلاش می کند برای چارلتون گل بزند اما تا به حال موفق نشده است. در هر حال زننده تک گل ایران به گینه همین رضا قوچان نژاد بود.

در پایان گزارش ساکرنت آمده است: تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های ملی آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه شده و اولین بازی اش با تیم ملی نیجریه خواهد بود. بازی دوم مقابل نیجریه و بازی آخر مرحله گروهی اش در مقابل بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.