به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الریان قطر در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همان طور که می دانید هر دو تیم استقلال و الریان بازی اول شان را واگذار کردند و بنابر این پیروزی مسابقه فردا برای بازگشتن به جدول برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: البته در مسابقه قبلی مقابل الشباب در تهران بابت داوری لطمه زیادی خوردیم، امیدوارم که AFC نظارت دقیقی روی داوری ها داشته باشد. فصل گذشته هم در مسابقه برگشت مقابل اف سی سئول در تهران به دلیل اشتباه داور عربستانی متضرر شدیم و باز هم تاکید می کنم انتظار داریم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره داوری و نحوه انتخاب داوران ترتیب اثر بهتری بدهد.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: درباره بازی برابر الریان هم باید تاکید کنم که ما برای کسب سه امتیاز به قطر آمده ایم تیم الریان را به خوبی آنالیز کردیم، آنها در دو هفته گذشته به دو پیروزی خوب دست یافتند. ما به جایگاه الریان در جدول لیگ قطر اعتنایی نمی کنیم بلکه اعتقاد داریم آنها در هفته های گذشته روند صعودی داشتند و مسلماً حریف خطرناکی برای ما خواهند بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات تیم الریان نسبت به فصل گذشته که مقابل استقلال قرار گرفت، اظهار کرد: با رفتن تاباتا مسلماً تیم الریان دچار مشکل شد. تاباتا به السد قطر رفت و تا زمانی که الریان بخواهد این انتقال را تجربه کند، مسلما متحمل خسارت می شود.

قلعه نویی اضافه کرد: الریان اما در دو هفته گذشته نشان داد که به انسجام تاکتیکی دست یافته و اگر اشتباه نکنم در یکی از مسابقات شما در هفته گذشته هفت گل توسط تیم الریان به ثمر رسید. پس این نشان می دهد که تیم الریان بهتر از قبل شده است.

وی درباره تعداد مصدومان تیم استقلال برای مسابقه فردا هم خاطرنشان کرد: ما سه بازیکن مصدوم داشتیم که خوشبختانه به تیم اضافه شدند و با حضور آنها می توانیم به شرایط بهتری دست یابیم.

خبرنگار قطری درباره انتظار سرمربی تیم فوتبال استقلال برای بازی فردا پرسید و در پاسخ شنید: ما فقط سه امتیاز را می خواهیم و به لطف خدا امیدواریم به این مهم دست یابیم.

دیدار تیم های الریان قطر و استقلال تهران در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ فردا سه شنبه در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه برگزار می شود.