به گزارش پارس به نقل از فارس، سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی یک هفته ای مازندران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دنبال شد.

در این تمرین شاگردان دایی در چمن مصنوعی که شبیه زمین شهید عضدی رشت است مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

دروازه بان ها نیز زیر نظر غلامپور جداگانه تمرین کردند.

حدود ۱۵۰۰ هوادار مازندرانی پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کردند. آنها ابتدا بازیکنان مازندرانی پرسپولیس از جمله محمد عباس زاده را با لقب ببر مازندران مورد تشویق قرار دادند و سپس به سایر بازیکنان بابت حضورشان در قائمشهر خوشامدگویی گفتند، البته سبک جدید تشویق هواداران مازندرانی باعث تعجب بازیکنان پرسپولیس شده بود.

قرمزپوشان با توجه به ازدحام ۲۰۰ نفری مقابل درب هتل نیز امروز از نیروی انتظامی درخواست کمک کردند و به همین دلیل ۳ دستگاه ماشین نیروی انتظامی قرمزپوشان را در قائمشهر اسکورت کرد.

هوای امروز قائمشهر ابری است اما بارانی نمی بارد.

هواداران مازندرانی همچنین اعتراض هایی به رضا حقیقی بابت خبر جدایی اش از پرسپولیس داشتند و به وی با شعارهایی اعتراض کردند که با درخواست بازیکنان پرسپولیس این شعارها تبدیل به تشویق شد. این در شرایطی بود که هواداران معتقد بودند که حقیقی به خاطر پول می خواهد از پرسپولیس جدا شود.

با تصمیم دایی پرسپولیسی ها فردا یک جلسه تمرین می کنند و روز سه شنبه در اولین دیدار تدارکاتی به مصاف حریف مازندرانی خود می روند.

همچنین با هماهنگی مسئولان رسانه ای تیم پرسپولیس امروز عکاسان نیز برای گرفتن عکس از تمرین مشکل خاصی نداشتند و شرایط لازم برای آنها مهیا بود.

رضا نورمحمدی با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

پرسپولیسی ها در تمرین امروز به حفظ توپ و پرسینگ با ۴ دروازه کوچک و سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

در پایان تمرین نیز هواداران مازندرانی به شدت بر علیه صدا و سیمای مازندران بابت پخش نشدن بازی های نساجی اعتراض کردند و صدا و سیمای مازندران را بی غیرت نامیدند. آنها همچنین شعرهای مختلفی را به دلیل پخش نشدن بازی های نساجی از صدا و سیما درست کرده بودند که آنها را یکی پس از دیگر در ورزشگاه می خواندند.