به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علیرضا حیدری درباره سطح رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان عنوان کرد: مسابقات خوبی برگزار شد و حُسن این مسابقات این بود که کشتی گیرانی که تاکنون نتوانسته بودند روی تشک بروند برابر رقبای خوبی به میدان رفتند.

وی افزود: بزرگترین مزیت این مسابقات حضور حمید سوریان، بشیر باباجان زاده و قاسم رضایی بود و قهرمانی تیم روحیه خوبی برای آینده این تیم ایجاد کرد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: به نظر من فرنگی کاران باید در سرپا بهتر کار کنند و چند سالی بود که کشتی سرپا نبود و به جز سوریان سایر نفرات در خاک امتیاز می گرفتند و با توجه به اینکه مسابقات در سطح جهانی هم بود به نظرم فرنگی کاران باید بیشتر کار کنند.

حیدری در خصوص مشکلات مالی فدراسیون کشتی اظهار داشت: اوضاع مالی فدراسیون خوب نیست و امیدوارم شرایط خوب شود. اگر مسئولان کمک نکنند دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد. با تمام این شرایط سعی می کنیم برای جام جهانی مشکلات را حل کنیم اگر چه با توجه به بدهی گذشته کمی شرایط ما سخت شده است. اکنون گروهی آمده اند که کار کنند و اگر شرایط فراهم نباشد نمی توانند برنامه های خود را ادامه دهند و حل نشدن این مسائل شاید باعث سرخوردگی گروه جدید حاضر در فدراسیون شود.

وی ادامه داد: مدیران و جوانان باید به کشتی عِرق داشته باشند و اگر اینگونه نباشد دچار مشکل می شویم. در مجارستان متاسفانه برخی از فرنگی کاران پول توجیبی و دلار برای خرید یک تی شرت هم نداشتند و من به شخصه از جیب خودم به آنها دلار دادم. نمی خواهم حرف خاصی بزنم و این وظیفه من بوده اما اینکه عنوان داران المپیک و جهان برای ۲۰۰ دلار در مضیغه باشند چندان خوب و شایسته نیست.

قهرمان سابق جهان در پایان به تسنیم گفت: کشتی تنها فیزیک نیست و کشتی گیر باید از بسیاری از موارد خیالش راحت باشد تا روی تشک بتواند بهترین فنون را اجرا کند.