به گزارش پارس به نقل از تسنیم، میلاد غریبی در خصوص تغییرات در تیم ذوب آهن اظهار داشت: « تعریف فیروز کریمی در کار مربیگری را شنیده بودم اما الان که با ایشان کار می کنم باید بگویم از لحاظ فنی واقعاً مربی خوبی است و با حضورش در تیم ذوب آهن به این تیم نشاط آورده است. »

هافبک تهاجمی تیم فوتبال ذوب آهن در این خصوص که چرا با لوکا و تقوی نتیجه نگرفتند، تاکید کرد: « لوکا و تقوی مربیان خوبی بودند و زحمت زیادی را هم برای تیم ما متحمل شدند اما ما (بازیکنان) نتوانستیم خواسته های آنها را پیاده کنیم و در گل زدن و حفظ گل های زده خود بد و ضعیف عمل کردیم. »

وی به اهمیت دیدارهای پیش روی تیم ذوب آهن اشاره کرد و گفت: « ۳ بازی آینده برای ما بسیار مهم است و در این دیدارها باید نتیجه گرا عمل کنیم. باید تمامی امتیازات را در ۳ بازی پایانی بگیریم و در نهایت در لیگ برتر بمانیم. »

غریبی در خصوص دیدار تیمش مقابل صبای قم خاطر نشان کرد: « بازی صبا مقابل پرسپولیس را دیدم. این تیم فوتبالی زیبا و تهاجمی را به نمایش می گذارد و من اطمینان دارم بازی ما و صبا دیدار خوب و زیبایی خواهد شد. »

هافبک تهاجمی ذوب آهن از نقش تماشاگران این تیم در ۳ دیدار پایانی لیگ برتر یاد کرد و گفت: « از ۳ بازی پایانی مان فقط در دیدار با داماش میزبان خواهیم بود. با این وجود من اعتقاد دارم نقش حمایتی تماشاگران ذوب آهن واقعاً برای ما موثر خواهد بود. »

وی در خاتمه تصریح کرد: « تماشاگران ما باید با اتحاد تیم را تشویق کرده و تیم را در این شرایط حساس حمایت کنند نه اینکه دقایقی ذوب آهن را تشویق کرده و در دقایق دیگر از تیم انتقاد کنند. »