به گزارش پارس به نقل از مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی این تیم برابر کویت در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بدون شک برنده بزرگ امشب مردم و علاقمندان به فوتبال کرجی بودند. نه تنها مسئولان فوتبال کرج که بسیار همکاری خوبی داشتند، بلکه قدردانی ویژه ای دارم از هواداران خوب کرج که امروز حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند. امیدوارم در تهران هم بازی با گینه را با این پرشوری برگزار کنیم و شاهد حضور هواداران باشیم.

وی افزود: بسیار خرسندم که تیم ملی توانست یک برد خوب را بدست بیاورد و این پیروزی را به هواداران و فوتبالدوستان خوب کرجی تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه بازی تیم ملی دلچسب نبود گفت: نظر من با شما متفاوت است. شما فردی هستید با خواسته های بسیار زیاد. شما باید در نظر بگیرید که این بازیکنان فقط دو جلسه با هم تمرین کردند و از هماهنگی لازم برخوردار نبودند. چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که تیم بسیار خوبی برابر ما قرار گرفته بود. این تیم کویت همان تیمی است که برابر حریفان خود به خوبی ظاهر شد و توانست به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کند.

وی افزود: در ابتدای بازی برخی بازیکنان ما عصبی بودند که طبیعی بود اما قدم به قدم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و در نهایت به پیروزی هم رسیدیم. البته من به نظر شما احترام می گذارم اما ما پیروزی خوبی بدست آوردیم.

کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا این بازی برای شما تشریفاتی بود یا در حکم دیدار محک زدن جوانان گفت: این بازی سه امتیاز داشت مثل بقیه دیدارها. ما با کسب ۱۶ امیتاز صعود کرده بودیم. بازی رسمی را انجام دادیم. این دیدار در رنکینگ فیفا هم حساب خواهد شد و فرصت بسیار خوبی بود برای بازیکنانی که جوان هستند و می توانستند در این دیدار رسمی به میدان بروند.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال و نیمی که من در ایران هستم و برابر تیم هایی مثل بحرین و قطر بازی می کردیم و یک بازیکن مصدم می شد همه کشور ناراحت می شدند و می گفتند چرا به بازیکنان دیگر میدان نمی دهید. ما در این دیدار این کار را کردیم و به جوانان میدان دادیم تا آنها را برای آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که اگر یک بازیکن باتجربه در مرکز زمین داشتید عملکرد تیم ملی بهتر بود گفت: ما روز چهارشنبه یک بازی سخت پیش رو داریم. چرا باید از بازیکنان اصلی ام در این دیدار استفاده می کردم. امروز بازی بود برای بازیکنانی مثل حقیقی، صادقیان، یعقوب کریمی و بقیه که بتوانند در تیم ملی خود را نشان دهند. البته یک مطلبی را باید بگویم. آدم باید شهامت داشته باشد که چنین بازیکنانی را به میدان بفرستم. من به این جوانان اعتقاد دارم.

وی افزود: رضا حقیقی امروز نشان داد که می تواند در آینده هم در مرکز زمین تیم ملی حضور داشته باشد.

کی روش در مورد جانشین امید نمازی گفت: فدراسیون تاکنون هیچ دستیاری را به من معرفی نکرده است. من برای دستیارانم دو فاکتور دارم. باید کسی که انتخاب می شود اعتماد کامل من را داشته باشد. نمونه قبلی نمی تواند مثال خوبی باشد. من کادر فنی ام را خودم انتخاب می کنم.

کی روش در حالی که مشغول پاسخ دادن به این سوال بود با بیان اینکه نمی خواهد در این مورد بیشتر توضیح بدهد محل نشست خبری را ترک کرد.