به گزارش پارس به نقل از فارس، علی موسوی در خصوص دیدار استقلال مقابل الشباب استقلال که منجر به باخت آبی پوشان شد، گفت: « استقلال بازی را باخت چرا که با یک تیم کاملا حرفه ای روبه رو بود، الشباب حدود ۲۰ دقیقه زمان به استقلال داد که ببیند این تیم چه کاره است اما استقلال که می توانست از این ۲۰ دقیقه استفاده کند و به این تیم ضربه بزند، این کار را نکرد و فقط یکی دو موقعیت به دست آورد که متاسفانه آنها را از دست داد. »

وی ادامه داد: « الشباب اما آمده بود که یک امتیاز بگیرد و چشم به ضدحملات را داشت اما نوع بازی استقلال این موضوع را به آنها ثابت کرد که می توانند جلو بیایند و به الشباب این جرات داده شد و عربستانی ها فهمیدند که می توانند پایاپای با استقلال بازی کنند، این تیم بازیکنان حرفه ای داشت و از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد. »

موسوی افزود: « کاری به این بازی استقلال ندارم اما در چند بازی آخر لیگ هم استقلال نشان داده که کاملا ناهماهنگ است و بازیکنان این تیم از هماهنگی لازم به دور هستند و خیلی کم مکمل هم بودند و این ناهماهنگی کار دست استقلال داد. »

مهاجم پیشین باشگاه استقلال درباره اردوی این تیم در کیش بیان کرد: « این مسائل ربطی به اردوی استقلال در کیش ندارد و فکر می کنم بازیکنانی که در اختیار این تیم هستند ناهماهنگ هستند شما بازیکنان الشباب را ببینید که در تهران هم چشم بسته همدیگر را پیدا می کردند و این هماهنگی در بین بازیکنان استقلال نبود. »

موسوی در مورد اینکه نقش امیر قلعه نویی در این ناکامی چقدر است تصریح کرد: « چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است این تیم اینگونه بسته شده است و می دانیم که نتیجه گیری در فوتبال هم بازیکن خوب می خواهد و هم پول والا با تیم دست و پا شکسته و ناقص نمی شود نتیجه گرفت. »

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: « برای حضور در چنین رقابت هایی باید یک تیم حداقل ۱۶ بازیکن آماده و یک دست داشته باشد که استقلال از این شرایط به دور است و می بینیم استقلال برای آسیا بسته نشده است. این تیم در لیگ کم آورده و در آسیا هم نیاز به بازیکنان حرفه ای تری دارد اما ما می بینیم که بازیکنانمان هر روز با مصاحبه کردند و با حضور در رسانه ها می خواهند بزرگ شوند در صورتی که در فوتبال حرفه ای یک بازیکن باید عملکرد خوبی داشته باشد. »