به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، هافبک پرسپولیس با شرایط خوبی در این تیم روبه رو نیست و قصد جدایی از پرسپولیس را دارد، این در حالی است که رضا حقیقی جزو بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس است و مربیان تیم قصد دارند این هافبک را حفظ کنند اما حقیقی قصد ماندن ندارد و به این موضوع اشاره کرده است که جدایی اش از تیم قطعی است.
گفتنی است، این بازیکن از لیگ قطر نیز پیشنهاد دارد و امکان حضورش در لیگ عربی نیز در فصل آینده وجود دارد، طبق شنیده های ما برخی اعضای کادر فنی و مسئولان استقلال تمایل دارند حقیقی را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

این در حالی است که حقیقی نیز در خصوص حضور در استقلال پاسخ منفی ارائه نکرده است و سکوت اختیار کرده است و امکان حضورش در این تیم وجود دارد، حتی شنیده می شود که مذاکرات انجام شده است اما از آنجا که وضعیت مدیریت استقلال برای فصل بعد مشخص نیست اوضاع برای بازیکن در پایان فصل کمی متفاوت است.

گفتنی است در جلسه دیروز حقیقی با مسئولان پرسپولیس وی با ارائه یک برگه اعلام کرد که بعد از جدایی رویانیان از پرسپولیس بازیکن آزاد محسوب می شود و قصد جدایی از این تیم را دارد. نماینده باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن صحبت های این بازیکن اعلام کرد که حقیقی نمی تواند از پرسپولیس جدا شود و باید در ۳ بازی آینده سرخپوشان حضور داشته باشد.