به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات فراوانی را تجربه کرد. قرمزپوشان در حالی که نیم فصل را با صدرنشینی آغاز کرده بودند، اما در ادامه مشکلات مالی، ایجاد مسایل حاشیه ای برای رویانیان و مدیریت باشگاه، اعتصاب و… کاری کرد تا سرخ پوشان از مسیر اصلی منحرف شوند اگر چه در هفته های اخیر دوباره به اوج برگشته اند و همچنان از رسیدن به جام قهرمانی ناامید نیستند.

فصل رو به پایان است و تا سکانس آخر این نمایش ۳ بازی بیشتر باقی نمانده، اما روز گذشته با انتشار خبر حضور رضا حقیقی، هافبک سرخ پوشان در کمیته انضباطی در مورد قراردادش با قرمزپوشان زنگ خطر را برای کادرفنی و مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس به صدا درآورد.

نحوه عقد قرارداد با بازیکنان پرسپولیس و اینکه چند درصد از قرمزپوشان فعلی فصل بعد می توانند برای این تیم بازی کنند یک مشکل و معضل تازه برای دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس و مخصوصا پروین محسوب می شود.

یک بازنگری کلی به قراردادها نشان می دهد که خیلی از بازیکنان فعلی پرسپولیس طبق قراردادشان رفتنی هستند و باید مدیران سرخ پوش چاره ای برای این مشکل بیاندیشند.

برای شفاف سازی بهتر نگاهی می اندازیم به نحوه قرارداد بازیکنان پرسپولیس (بازیکنان پرسپولیس خودشان در گفت وگو با خبرنگار فارس جزئیات قراردادشان را اعلام کردند)

سید جلال حسینی (۴) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

رضا نورمحمدی (۲۰) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

محسن بنگر (۶) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

میثم حسینی (۱۲) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد اما آماده صحبت کردن است.

حمید علی عسگر (۷) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

محمد نوری (۱۴) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

حسین ماهینی (۱۳) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما قرارداد او طبق یک شرایط خاص است و طرفین باید به قول های یکدیگر عمل کنند.

رضا حقیقی (۹) با رفتن رویانیان قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد اما او اعلام کرد اگر در ایران بماند پرسپولیسی است در غیر این صورت تصمیم دیگری می گیرد. این در شرایطی است که یک بند در قرارداد حقیقی وجود دارد که با رفتن رویانیان او هم آزاد می شود.

رضا محمدی (۱) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

نیلسون (۴۰) قراردادی با پرسپولیس ندارد.

سید صالحی (۲۳) قراردادی با پرسپولیس ندارد.

امیر عابدزاده (۲۲) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما قرارداد او نیز شرایط خاصی دارد و با یک بند که در آن گنجانده شده او نیز بازیکن آزاد است.

فرشاد قاسمی (۲۵) دو سال دیگر قرارداد دارد.

پیام صادقیان (۱۱) یک سال دیگر قرارداد دارد اما در صورت ترانسفر قرارداد او با باشگاه پرسپولیس منتفی است. قرارداد این بازیکن هم بند عجیبی دارد.

محسن مسلمان (۷۷) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

محمدرضا خلعتبری (۹۹) یک سال دیگر قرارداد دارد اما باز هم بندی در آن وجود دارد که باید طرفین با شرایط یکدیگر کنار بیایند.

میلاد کمندانی (۱۹) دو سال دیگر قرارداد دارد.

محمد عباس زاده (۳۳) دو سال دیگر قرارداد دارد.

فرزاد حاتمی (۶۴) قراردادی با قرمزپوشان ندارد.

مهرداد پولادی (۱۶) قراردادی با قرمزپوشان ندارد.

امید عالیشاه (۲) یک سال دیگر با پرسپولیسی ها قرارداد دارد.

مهرداد کفشگری (۱۸) دو سال دیگر با پرسپولیسی ها قرارداد دارد.

مارکو (۸) قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

قاسم دهنوی (۵) با باشگاه پرسپولیس ندارد.

این در شرایطی است که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نحوه قراردادهایشان را در گفت وگو با فارس بازگو کرده اند و مشخص نیست که با این وضعیت بر سر این تیم پرطرفدار پرسپولیس در فصل آینده چه خواهد آمد.