به گزارش پارس به نقل از فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص وضعیت این تیم پیش از بازی مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با رسیدن یکی دو بازیکن مصدوم تیم و گرفتن بازیکن قرضی نسبت به بازی با ملوان کامل تر شدیم اما بیک زاده و جمشیدیان را در اختیار نداریم و فردا با ۱۹ بازیکن به اردو می رویم.

وی ادامه داد: آمادگی تیم ما خوب است و کامل تر از لیگ برتر وارد لیگ قهرمانان آسیا می شویم. از نظر فنی در شرایط خوبی هستیم و بازی های الشباب را دیده و آنالیز کرده ایم. شناخت خوبی هم از این تیم داریم و فردا هم فیلم باز های این تیم را به بازیکنان نشان می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مود مصدومیت رحمتی بیان داشت: مصدومیت رحمتی قبل از بازی با ملوان رفع شد و بعد از آن هم در تمرینات به خوبی کار می کند.

ماجدی افزود: نتیجه بازی ما با الشباب دست خداست؛ ما خوب کار می کنیم اما نباید بازی مقابل ملوان را ملاک قرار دهیم و این بازی را تحت الشعاع آن بازی قرار دهیم. باخت ملوان را به فراموشی سپرده ایم و با یک بازی خوب می خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم.

ماجدی درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی پیشنهادهای میلیاردی دارد، بیان داشت: مبالغ میلیاردی را من نمی دانم اما شما از خاص ترین مربی ایران نام می برید. اگر از هر رنگ و علاقه ای بپرسید که بهترین مربی ایران کیست قطعاً نام قلعه نویی را می برند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم هواداران روز سه شنبه به استادیوم بیایند تا بتوانیم از خوان اول به خوبی گذر کنیم تا در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.