به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر عابدینی، در مورد وضعیت باشگاه داماش گیلان گفت: همچنان امیدواریم که از حساب امیرمنصور آریا پولی به باشگاه تزریق شود. اگر ۵۰۰،۶۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت شود تیم را در لیگ برتر نگه می دارم زیرا شب عید است و نمی توان بازیکن را دست خالی به خانه اش فرستاد.

وی ادامه داد: ما سراغ فروش تیم هم رفتیم اما با توجه به شرایط بحرانی تیم خریداران پا پس می کشند با این حال اگر قوه قضائیه و محسنی اژه ای لطفی به ما کند و ۵۰۰،۶۰۰ میلیون پرداخت شود تیم در لیگ برتر خواهد ماند زیرا حداقل بخشی از مشکلات مالی با این پول حل می شود.

مدیرعامل داماش در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: یکی از ویژگی های داماش این است که یقه تیم های مدعی قهرمانی را می گیرد. فصل گذشته یقه سپاهان را گرفتیم و استقلال قهرمان شد و این فصل هم یقه پرسپولیس را خواهیم گرفت این تیم باید از ما عبور کند اما ما به این تیم امتیاز نمی دهیم ای کاش پرسپولیس در این زمان به ما نمی خورد و به راهش به سوی قهرمانی ادامه می داد من پول ندارم اما کری که می توانم بخوانم تا بازیکنانم شاداب شوند.

وی در مورد وضعیت علی دایی در پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات اخیر محبوبیت علی دایی دوبرابر شد. من برای حرفم چند دلیل دارم اول اینکه بازیکنان پرسپولیس با وجود همه مشکلات مالی و اختلافاتی که با مدیران باشگاه داشتند در میدان شاداب و باطراوت بازی کردند و دوباره به کورس قهرمانی برگشتند دوم اینکه تماشاگران یک صدا دیروز علی دایی را تشویق کردند که بخشی از این تشویق به خاطر محبوبیت خود دایی بود و بخشی از آن نیز از بغض دشمنانش.

عابدینی تصریح کرد: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد اما شما می بینید تراکتورسازی بعد از قهرمانی سه گل از راه آهن می خورد که این سه گل پرستیژ قهرمانی را خدشه دار می کند ضمن اینکه تماشاگر کمی هم برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه آمد اما مطمئن باشید پرسپولیس در بازی با راه آهن که در تهران است ۹۰ هزار تماشاگر خواهد داشت زیرا این تیم اصالت دارد چه روی دوش پروین باشد چه روی کاشانی یا من یا رویانیان. بازیکنانش با وجود ناراحتی از باشگاه برای امتیاز در میدان می جنگند.

مدیرعامل باشگاه داماش افزود: برخی دشمنان دایی می گویند او دریبل زدن بلد نیست اما من این را می گویم اگر او دریبل زدن بلد نیست هد زدن بلد نیست یا حتی نمی تواند روپایی بزند چطور توانست آقای گل جهان شود و آن همه گل برای تیم ملی بزند؟ از سوی دیگر او با وجود آنکه مدت زیادی نیست که مربی شده اما در این بخش هم نشان داده که کاریزمای مدیریت دارد انگار برخی با علی دایی پدرکشتگی دارند اما او اسطوره پرسپولیس است و باید حفظ شود.

عابدینی درباره اینکه کدام تیم شانس قهرمانی دارد گفت: بازی های استقلال بسیار سنگین است اما فولاد تیم جوان، با انگیزه و منظمی است. فولاد شانس اول قهرمانی است و بعد از آن پرسپولیس هم شانس دارد.