به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی فتح الله زاده درباره ی باخت دیروز استقلال برابر ملوان گفت: با این باخت شانس قهرمانی مان از دست نرفته است و هنوز معتقدم که ۶۰ درصد برای قهرمان شدن شانس داریم. بازیکنان ما در طول فصل زحمت زیادی کشیدند ولی در این بازی خراب کردند. مطمئنم که ما سه بازی آینده را می بریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر باخت به ملوان جریمه تیمش در نظرمی گیرد یانه، گفت: ممکن است به خاطر حذف از جام حذفی به صورت کلی جریمه ای در نظر بگیریم که نتیجه اش را تا ۳ روز دیگر اعلام می کنم.

مدیر عامل باشگاه استقلال، در پاسخ به سوالی درباره ی شایعه ناراحتی بازیکنان استقلال از صحبت های قلعه نوعی پس از شکست برابر ملوان گفت: بازیکنان از حرف قلعه نوعی ۵-۶ دقیقه ناراحت شدند اماکل کشور و هواداران یک ساعت از باخت تیم ناراحت بودند. من حتما به این مساله ورود می کنم چون از نوع بازی تیم ناراحت هستم اما می گویم که دیروز روز بازیکنان ما نبود. آنها خیلی جاها خوب بودند ولی دیروز خوب عمل نکردند. باید منصفانه برخوردکنیم و به آنها احترام بگذاریم تا خودشان را پیدا کنند. قلعه نوعی هم حق داشته که از تیم ناراحت شود.

فتح الله زاده درباره ی جو ورزشگاه تختی انزلی و شعار تماشاگران علیه چندبازیکن استقلال گفت: حتما این مساله را پیگیری می کنیم اما با توجه به این که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه بود فکر نمی کنم نیازی به پیگیری ما باشد. اوایل فصل استقلال را به خاطر عملکرد تماشاگرانش که چیز خاصی هم نبود به کسر یک امتیاز محکوم شد و با این حساب باید از ملوان ۵-۶ امتیاز کم شود.

فتح الله زاده درباره ی جذب بازیکنان قرضی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چندبازیکن را می خواستیم اما نتوانستیم آنها را جذب کنیم. از این مرحله بازیها که عبور کنیم دستمان باز می شود و می توانیم برای مراحل بعد یارگیری بهتری انجام دهیم.

مدیر عامل استقلال همچنین در پاسخ به سوالی درباره ی این که آیا درست است که ۵ بازیکن استقلال میلیاردی پول گرفتند، اظهار کرد: بیشتر از ۵ بازیکن بوده است، چه اشکالی دارد که کسی مثل پژمان نوری ۸۰۰ میلیون و کسی مثل آندو یک میلیارد پول بگیرد این طبیعی است چون استقلال تیم سوم آسیا شده است.

وی ادامه داد: معمولی ترین بازیکنمان را اگر به دوبی بفرستیم ۴ میلیارد به او پول می دهند. هر بازیکنی قیمت خودش را دارد. به جرات می گویم که امسال میانگین پولی که به بازیکنانمان داریم از سپاهان و پرسپولیس کمتر است. بودجه ما بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان است، در حالی که یکی از مدیران تراکتور سازی گفته که تاکنون ۲۱ میلیارد تومان خرج کرده است. ما از پرسپولیس کمتر خرج کرده ایم اگر ماموران سازمان بازرسی، وزارت خانه و ذیحساب به باشگاه بیایند می بینند که حسابهای ما شفاف است.

پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس جلسه ای برگزار کردند و طی آن اعلام کردند که حاضرند در صورت موافقت وزارت ورزش این باشگاه را خریداری کنند.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی چنین جلسه ای برای استقلال تشکیل می شود گفت: ما نمی خواهیم جو سازی کنیم اگر وزارت ورزش بخواهد باشگاه را بفروشد می فروشد و اگر بخواهد نگهش دارد این کار را می کند. ۲۰ سال است که اینقدر این حرف را شنیده ایم خسته شده ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از این همه که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس وقت کشی شده است برای آن که این کار سریع انجام شود دو باشگاه را نکشند. البته دیدگاههای خادم را که می خواندم احساس کردم که او پخته عمل می کند. ما نمی خواهیم به زور باشگاه را تصاحب کنیم اگر دولت احساس می کند که ما می توانیم باشگاه را اداره کنیم ما مشکلی نداریم.