به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، در حالی که استقلال در اردوی کیش بود تا خود را برای رقابت های آسیایی آماده کند، محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال مدعی شد که پس از بازگشت تیم از کیش سیاوش اکبرپور در کمیته انضباطی باشگاه حضور می یابد تا بابت درگیری در یکی از بیمارستان های تهران پاسخگوی ابهامات موجود باشد.

اما در حالی که امیر قلعه نویی تلاش بسیاری داشت تا جو تیم را به صورت آرام نگه دارد، موضوع احضار اکبرپور به کمیته انضباطی باشگاه عاملی شد تا این بازیکن کمی تا حدودی معترض شود و حالا پس از بازگشت تیم به تهران احضاریه کمیته انضباطی باشگاه در دست ماجدی است تا اکبرپور پاسخگوی سئوالات محسن بزرگی و همکارانش باشد.

* قلعه نویی تنها مخالف

در این خصوص گفته می شود امیر قلعه نویی تنها مخالف حضور سیاوش اکبرپور در کمیته انضباطی باشگاه است. در حالی که اکثر اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه معتقدند، این بازیکن اقدام ناشایستی انجام داده و برای تیم حاشیه درست کرده است، سرمربی آبی پوشان معتقد است که باشگاه استقلال مرجع رسیدگی به این موضوع نیست و با توجه به این که اتفاق رخ داده در ساعت ۱۱ شب افتاده، دستگاه قضایی می تواند پرونده را بررسی و اعلام نظر کند.

سرمربی آبی پوشان پس از بازگشت از اردوی کیش تلاش کرد تا در این خصوص با فتح الله زاده صحبت کند و نظر مدیرعامل را در خصوص اتفاق رخ داده جویا شود اما متوجه شد که فتح اله زاده راهی سفر خارج از کشور شده است و به همین دلیل نتوانست با او صحبت کند اما از طریق معاون باشگاه نظر خود را به مدیرعامل منتقل کرده است.

* دستور فتح الله زاده برای رسیدگی

اما با وجود این که مدیرعامل آبی پوشان طی مصاحبه ای خود به این موضوع اشاره داشت که باشگاه استقلال به موضوع اکبرپور که مسئله ای شخصی است ورود نمی کند، اما شنیده های ما حاکی از آن است که به دستور او کمیته حقوقی باشگاه استقلال در حال بررسی پرونده است و برای مهاجم تیم احضاریه فرستاده است.

در این خصوص یکی از مسئولان باشگاه استقلال می گوید: « اختلاف نظری در باشگاه به وجود آمده که البته پس از بازگشت فتح الله زاده از سفر برطرف خواهد شد. از یک طرف قلعه نویی اعتقاد دارد که در شرایط حساس لیگ نباید به این موضوع دامن زده شود زیرا باعث ایجاد حاشیه در تیم خواهد شد ولی فتح الله زاده معتقد است که نمی شود نسبت به این موضوع بی تفاوت بود زیرا بازیکن استقلال باید الگو باشد و رفتار او بازتاب وسیعی خواهد داشت و باید به موضوع رسیدگی شود تا سایر بازیکنان حواس خود را جمع کنند. »

* جریمه قطعی است

در حالی که دیروز یکی از روزنامه ها مدعی شده بود که ممکن است کمیته انضباطی باشگاه استقلال پس از رسیدگی به موضوع اکبرپور را تبرئه کند، باخبر شدیم بحث تبرئه در کار نیست و اکبرپور به خاطر درگیری که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت قطعا جریمه نقدی خواهد شد.

معاون باشگاه در این خصوص می گوید: « برهانی اعتراض کوچکی به تعویض کرد و در حالی که ثابت شد اقدامش عمدی نبوده است، جریمه شد و حالا اکبرپور هم از این قائده مستثنی نیست و قطعا رسیدگی لازم انجام خواهد شد. »

* قلعه نویی حرفش را به کرسی می نشاند

اما با وجود نظرات معاونان باشگاه استقلال با خبر شدیم قلعه نویی هم بی کار نمی نشیند و سعی دارد به هر شکل ممکن جلوی حضور اکبرپور در کمیته انضباطی را بگیرد و گفته می شود دیروز موفق شده با فتح الله زاده صحبت کند و به او بگوید که حاشیه برای تیم ایجاد مشکل می کند. حال باید دید که سرمربی می تواند حرفش را به کرسی بنشاند. با مسئولان باشگاه اصول را فدای آرامش تیم نمی کنند.