به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که به تازگی از اردوی کیش بازگشته است، از ساعت ۱۵ امروز برنامه های آماده سازی خود را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد. با توجه به آنچه نیمی از بازیکنان استقلال نیمه شب به تهران رسیده بودند خستگی در چهره آنها مشهود بود و برخی از آنها با التماس از کادر فنی می خواستند تمرین امروز برگزار نشود.

* سیدمهدی رحمتی به دلیل حضور در کلینیک و خسرو حیدری به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند. همچنین محمد قاضی در تمرین امروز حضور نداشت.

* بوبکر کبه به دلیل درگذشت پدرش در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.

* پژمان نوری با اندکی تاخیر به محل تمرین رسید.

* تونی کاروالیو بازیکن برزیلی استقلال در حالی که در راه تمرین بود، متوجه شد که راننده آژانس او را به هتل المپیک برده است. به همین دلیل در تماس با مسئولین استقلال از آنها خواست تا راننده آژانس را به سمت کمپ هدایت کند که این موضوع دردسرهایی برای بازیکن به وجود آورده بود.

* ایمان مبعلی اولین تمرین خود را با آبی پوشان در تهران انجام داد. وی به محض ورود به کمپ با کادر فنی استقلال به خوش و بش پرداخت.

* مسئولان تیم استقلال از طرف فدراسیون فوتبال کارت های شناسایی را دریافت کردند که روی آن کد رهگیری و رمز عبور ثبت شده بود. ظاهرا فدراسیون که کارت ها را به عنوان شناسنامه بازیکنان حاضر در لیگ برتر صادر کرد.

* امیر قلعه نویی که امروز با لباس شخصی به کمپ آمده بود در ابتدا قصد داشت برای تماشای بازی نفت و فولاد راهی ورزشگاه اکباتان شود اما وقتی فهمید این دیدار در ورزشگاه تختی است، منصرف شد و به دنبال این بود که در صورت پخش مستقیم بازی را از تلویزیون تماشا کند.

* مسئولان تیم استقلال که به دنبال به خدمت گرفتن قاسم حدادی فر هستند بعد از اینکه ذوب آهن از فجرسپاسی گل دریافت کرد ناراحت شده و مدعی بودند نمی توانند این بازیکن تیم ذوب آهن را به خدمت بگیرند. زیرا ظاهرا ذوب آهنی ها قول دادند در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی و بهبود شرایط شان در جدول حدادی فر را به استقلال بدهند. همچنین استقلالی ها به صورت مداوم پیگیر نتیجه بازی نفت و فولاد بودند و بعد از گلزنی آرش افشین ناراحت شدند البته پس از اینکه نفت به تهران گل تساوی را به ثمر رساند بازیکنان و کادر فنی استقلال خوشحال به نظر می رسیدند.

* تمرین ریکاوری و سبک استقلالی ها امروز زیر نظر مجید صالح برگزار شد. آبی پوشان ابتدا در گروه های چند نفره کار با توپ انجام دادند و سپس به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال به دنبال بلیت هواپیما برای سفر استقلال به رشت بود تا از آنجا با اتوبوس راهی انزلی شود. در صورتی که استقلالی ها نتوانند بلیت هواپیما بخرند با اتوبوس راهی انزلی خواهند شد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از سر گرفته می شود و آبی پوشان روز سه شنبه آخرین تمرین خود را در تهران برگزار کرده و سپس راهی انزلی خواهند شد.

دیدار تیم های ملوان انزلی و استقلال از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.