به گزارش پارس به نقل از فارس، کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال، آخرین رای ها را درباره پرونده های موجود در دو کمیته اعلام کردند.

این آراء به شرح زیر است:

*استیناف زینی زاده رد شد

رای کمیته استیناف درباره تجدید نظر خواهی حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به رای کمیته انضباطی صادر شد. در متن این رای آمده است: محکومیت زینی زاده به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی به لحاظ توهین و افترا نسبت به شئونات داوری، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، حکم عینا تایید می شود. رای صادره قطعی است.

*رد استیناف ایمان شیرازی

ایمان شیرازی توسط وکیلش به رای صادره کمیته انضباطی اعتراض کرده بود. در این حکم درخواست مطالبه ۶۰۰ میلیون ریالی از باشگاه ذوب آهن رد شده که کمیته استیناف با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات درج شده در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه ای بر حکم وارد کند، دیده نشد و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، حکم عینا تایید می شود. رای صادره قطعی است.

*سایپا و فولاد جریمه شدند

در دیدار تیم های سایپای البرز و فولاد خوزستان در کرج، سایپا در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر و فولاد خوزستان با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که بر همین اساس باشگاه سایپا شش میلیون ریال و باشگاه فولاد خوزستان ۹ میلیون ریال جریمه شدند. آرای صادره قطعی است.

*استقلال ۵۰ میلیون ریال جریمه شد

در دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان که ششم بهمن در تهران برگزار شد، تماشاگران منتسب به استقلال تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال تهران، ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. رای صادره در کمیته استیناف قابلیت تجدید نظر خواهی دارد.