به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد قاضی در ارتباط با شرایط استقلال برای قهرمانی در لیگ صحبت کرد:

*از شرایط خودت چه خبر؟

امروز از صبح درگیر مرخصی دخترم از بیمارستان بودم. بعد از ۱۷ روز از به دنیا آمدن دخترم، او امروز از بیمارستان مرخص شد تا از نگرانی در بیاییم.

*این ۱۷ روز باید خیلی برایت سخت گذشته باشد؟

این ۱۷ روز که خیلی سخت گذشت اما سخت تر این است که الان باید با استقلال به کیش بروم. بعد از ۱۷ روز امروز دخترم را مرخص کردم اما الان نمی توانم در کنارش باشم تا این اتفاق خیلی برایم سخت باشد. با این حال سعی می کنم در کیش بهترین تمرینات را انجام دهم تا با آمادگی بالا برگردم و بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهم. البته جا دارد از مسئولین بیمارستان عرفان و پرستاران زحمتکشش هم تشکر ویژه ای داشته باشم که طی این چند روز خیلی زحمت کشیدند تا مرسانا کوچولوی ما خوب شود و به خانه بیاید.

*بازی با سایپا را چطور دیدی؟

بازی خوبی بود و خیلی وقت بود که ما اینقدر قشنگ بازی نکرده بودیم اما با ارائه بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتیم مستحق برد بودیم و خدا را شکر که به آن دست پیدا کردیم تا در صدر جدول بمانیم. ما که خودمان از این بازی لذت بردیم، امیدواریم هواداران هم لذت برده باشند.

*خودت هم یک موقعیت خوب برای گلزنی داشتی؟

آره یک شوت زدم که دروازه بان سایپا آن را به اوت فرستاد. اگر یک کم خوش شانس بودم توپم به گل تبدیل می شد اما فوتبال همین است دیگر گاهی توپ هایت به گل تبدیل می شود و گاهی هم نه…

*در این بازی پای مهاجمان هم به گل باز شد تا هم برهانی گل بزند و هم کبه. . ؟

در این بازی ما موقعیت سازی زیاد داشتیم و همین اتفاق خیلی به مهاجمان کمک کرد تا فرصت های بیشتری برای گلزنی داشته باشیم. هر وقت موقعیت سازی ها بیشتر باشد مهاجمان هم بهتر می توانند گل بزنند.

*برهانی هم صدمین گلش را برای استقلال به ثمر رساند. چه نظری در مورد این اتفاق داری؟

همه ما دوست داشتیم آرش صدمین گلش را بزند و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهیم.

*خودت دوست نداری یک رکورد را در استقلال به جا بگذاری؟

دوست دارم امسال با استقلال قهرمانی را تجربه کنم و این اتفاق برایم خیلی شیرین است و ارزش بزرگی دارد. امیدوارم در پایان فصل در کنار همه هم تیمی هایم، من هم بتوانم کاپ قهرمانی را بالا ببرم.

*استقلال چقدر شانس قهرمانی در لیگ دارد؟

ما ۴ بازی دیگر در لیگ داریم و همه تلاش مان را باید به کار بگیریم تا در این ۴ بازی برنده باشیم این اتفاق که بیافتد دیگر هیچ تیمی نمی تواند مانع قهرمانی استقلال شود.

*رقابت قهرمانی بیشتر بین استقلال و فولاد است؟

نه من فکر می کنم اکثر تیم های بالای جدول شانس قهرمانی دارند و سرنوشت قهرمانی در روز آخر مشخص می شود، به همین دلیل ما محکوم به برد در ۴ بازی باقیمانده مان هستیم.

*برپایی اردو در کیش چقدر می تواند به آمادگی شما کمک کند؟

اردوی خوبی می تواند باشد تا در کنار اینکه رفاقت و دوستی مان را بالا می بریم بتوانیم از نظر بدنی هم به آمادگی بالایی برسیم تا هم برای بازی های لیگ آماده برد باشیم و هم برای رقابت های آسیایی.

*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

متاسفانه سرمای هوا و برگزاری ساعت بازی در زمانی نامناسب باعث شده تا هواداران ما کم به استادیوم بیایند. با این حال خدا را شکر هوا بهتر شده و استقلال هم قشنگ تر فوتبال بازی می کند به همین دلیل من از هوادارا ن مان می خواهم حالا که شرایط استقلال برای قهرمانی این قدر سخت و حساس شده به استادیوم بیایند. حضور آنها مخصوصا در این هفته های پایانی خیلی می تواند به قهرمانی ما کمک کند تا با حمایت آنها بتوانیم به قهرمانی برسیم.