به گزارش پارس به نقل از مهر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای شرکت در نشست کمیته فوتسال فیفا و همچنین دیدار با سپ بلاتر رئیس فیفا به زوریخ رفت. رئیس فدراسیون فوتبال تا سه شنبه همین هفته در سوئیس بوده و سپس به ایران بازخواهد گشت.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، به خاطر آقای گلی کاوه رضایی در رقابتهای زیر ۲۲ سال آسیا به وی تبریک گفت.

آلکس سوسی در این نامه نوشته است: " برخود لازم می دانم از طرف رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر اینکه کاوه رضایی در رقابتهای زیر ۲۲ سال ۲۰۱۳ آسیا در عمان به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شده و جایزه ویژه این رقابتها را به خود اختصاص داده است، به وی و فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم.

رضایی به عنوان آقای گل نخستین دوره رقابتها انتخاب شده و جایزه وی به زودی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال می شود. من امیدوارم که این موفقیتها برای فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه ها و شخص کاوه رضایی در رقابتهای بین المللی ادامه داشته باشد. "

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ناظر این بازی که روز دوشنبه ۱۲ اسفند در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، تغییر کرده و" دی سیلوا جایاسوریا لیانج دیلان روکانتا" از سریلانکا ناظر این بازی شده است.