به گزارش پارس به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما بارها به مسئولان تیم گفته ایم که این مشکلات وجود دارد اما اقدامی صورت نگرفته است.

صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار تیم های صبای قم و استقلال خوزستان، گفت: هر دو تیم در این بازی شرایط مشابهی داشتند و از نظر امتیازی هم فاصله زیادی با هم نداشتیم، هر دو تیم با یک تفکر وارد زمین شدند تا شرایط شان بهتر شود اما گل دقایق اولی که خوردیم باعث شد تا مشکل روحی پیدا کنیم و به همین دلیل تمرکز و تفکر ما به هم ریخت و متأسفانه نشد که سریع برگردیم.

وی ادامه داد: در اواسط نیمه اول بازی را به دست گرفتیم و در نیمه دوم سعی کردیم که به گل برسیم اما تیم حریف در لاک دفاعی قرار داشت اما ما با تعویض هایی که کردیم توانستیم یک پنالتی به دست آوریم و بازی را مساوی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم، درباره اشتباه بازیکن این تیم که منجر به گل استقلال خوزستان شد، گفت: وقتی یک بازیکن چنین اشتباهی می کند این به خاطر مشکلات روحی روانی است که به دلیل مسائل مالی به وجود می آید چرا که شرایط خوبی نداریم و مشکلات مالی در تیم وجود دارد. وقتی بازیکن فقط به پاس نشدن چکش فکر می کند مشخص است که چنین اشتباهاتی هم انجام می دهد ما بارها به مسئولان تیم گفته ایم که این مشکلات وجود دارد اما اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: تیم داری خرج دارد و نمی توان با مبالغ ناچیز که به مدیرعامل می دهند کار یک باشگاه را جلو برد بازیکنان ما درگیر مسائل روحی هستند و من فقط می توانم از نظر فنی به آنها کمک کنم. مشکلات فنی بر عهده من است اما مشکلات مالی به عهده من نیست.

مرفاوی در پایان درباره اینکه گفته می شود رضا عنایتی به عنوان بازیکن کمکی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد مسئولان باشگاه درباره آن تماس خواهند گرفت اما تا حالا که صحبتی در این باره نشده است.