به گزارش پارس به نقل از نود، استقلال این فصل با حواشی بسیاری همراه بوده است به نوعی می توان گفت اتفاقات رخ داده سبب شد تا آبی پوشان از مسیر اصلی خود خارج شوند و بیشتر از اینکه به موفقیت در این فصل فکر کنند، درگیر مسائل پشت پرده ای بودند که جو این تیم را متشنج کرد.


به اتفاقات رخ داده در استقلال می شود از این جهت پرداخت که این فصل تیم آبی پوش پرحاشیه ترین سال خود را سپری می کند و قلعه نوعی که همیشه در کنترل جو درونی تیم مهارت خاصی داشته است، این فصل از شرایط سالهای گذشته خود فاصله گرفته و کمتر توانسته مانع به حاشیه رفتن تیم خود شود. اما در این خصوص باید گفت که اتفاق جدیدی در استقلال رخ داده که هنوز پررنگ نشده ولی برخی از آبی پوشان به خوبی از این موضوع اطلاع یافته اند.


و شایعات میان آنها دهان به دهان می چرخد. جریان از این قرار است که چند وقتی است قلعه نوعی و صالح ارتباط چندان خوبی با یکدیگر ندارند. این موضوع برمی گردد به یکی از بازی های استقلال که طی آن دستیار اول سرمربی پیشنهاد حضور برهانی و نیکبخت را در ترکیب اصلی داد ولی قلعه نوعی که تصور می کرد پشت پرده این پیشنهاد موضوعی نهفته است نه تنها این دو بازیکن را در ترکیب قرار ندارد، بلکه با وجود کمبود بازیکن از آنها در طول بازی هم استفاده نکرد.


مجید صالح هم وقتی دید پیشنهادهایش برای سرمربی اهمیتی ندارد و به شکل دیگری برداشت می شود، تصمیم می گیرد در جریان تمرینات حضور کم رنگ تری داشته باشد تا اینکه قلعه نوعی متوجه این موضوع می شود و پیغام می دهد که این رفتار را نمی پسندد در هر صورت مدتهاست که قلعه نوعی و صالح نه در مورد مسائل فنی و نه در مورد کلیات تیم صحبتی با یکدیگر نمی کنند و بازیکنان متوجه شده اند که آنها با یکدیگر قهر هستند. در این خصوص گفته می شود، نرفتن دستیار اول قلعه نوعی به کرمان برای دیدار مقابل مس نیز در واکنش ارتباط نامناسب با سرمربی تیم بوده است.