به گزارش پارس به نقل از فارس، هافبک مطرح تیم تراکتورسازی گفت: حضور تونی شوک مثبتی برای تراکتورسازی بوده و منجر به پیروزی این تیم شد.

علی کریمی عصر امروز بعد از پیروزی تیم تراکتورسازی بر فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را امروز از تیم تراکتورسازی شاهد بودیم که به پیروزی این تیم و صعود به دیدار فینال جام حذفی منجر شده و من این موفقیت را به هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می گویم که در این هوای سرد تیم خود را تنها نگذاشته و از در ورزشگاه حضور یافتند.

وی ابراز امیدواری کرد که موفقیت های تیم تراکتورسازی دیدار نهایی جام حذفی کشور و لیگ برتر تداوم یافته و عنوان کرد: تونی تنها چند روز است که هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفته و برای شناخت کامل از بازیکنان تیم به زمان احتیاج دارد هر چند نسبت به بازیکنان فصل گذشته شناخت لازم را دارد و من امیدوارم تیم تراکتورسازی با هدایت وی به موفقیت دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ برتر تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان و سپاهان شانس بیشتر قهرمانی دارند، اما تیم تراکتورسازی در این رقابت ها همچنان امیدوار است.

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر فولاد خوزستان به دیدار نهایی جام حذفی کشور راه یافت. تراکتورسازی قبلا دو بار در سال های ۵۵ و ۷۳ به دیدار فینال راه یافته بود که نتیجه را به حریفانش واگذار و از کسب عنوان قهرمانی بازمانده بود.