به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، پیام صادقیان که طی روزهای گذشته به دلیل برخی مشکلات از شرایط دلگیر بود در گفت وگو با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت هایی متفاوت را مطرح کرد و گفت: آن فکرها را به کلی از سرم بیرون کردم. نشستم و فکر کردم که باید با خودم و این شرایط کنار بیایم و دلگیر بودن کمکی به من نخواهد کرد. حالا تصمیم خودم را گرفته ام، می خواهم به جنگ مشکلات بروم و حتماً موفق خواهم شد.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با سپاهان، حالم خیلی بهتر شد. مطمئنم که از پس کارها بر می آیم. ۵ بازی مانده و ما حتماً می توانیم قهرمان شویم. حالا فقط به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنم و هرکس هر چه می خواهد بگوید. برای همه احترام قائلم ولی روی هدف خودم متمرکز خواهم بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تلاشم را بیشتر کرده ام و همانطور که ناصر محمدخانی گفت، می خواهم با تمرین و موفقیت در زمین فوتبال، جواب انتقادها را بدهم. باز همان صادقیان با انگیزه و قبراق اول فصل می شوم. مهم نیست دیگران چه می کنند، چون اگر ما این ۵ بازی را ببریم، حتما قهرمان می شویم و من هم باید سهم خودم را ادا کنم.

« با کاری که بچه ها جلوی سپاهان کردند، حالا سرنوشت دست خودمان است» ، صادقیان با بیان این جمله تصریح کرد: اگر سرمربی صلاح دید و در بازی با فجرسپاسی بودم، می خواهم با گل و یا پاس گل و شاید هر ۲ برگردم.