به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی، امروز، روز خوبی برای پرسپولیسی هاست زیرا خاطره جذاب برتری در دربی ۷۴ را در اذهان تداعی می کند. شبی که پرسپولیس با حساب ۲ بر صفر از حریفش عقب افتاده بود اما با تعویض های استثنایی مصطفی دنیزلی ظرف ۹ دقیقه، بازی به سمت پرسپولیسی ها برگشت و سرخپوشان توانستند با حساب ۳ بر ۲ از سد حریف بگذرند.

ستاره آن بازی، کسی نبود جز ایمون زاید مهاجم دورگه (ایرلندی- لیبیایی) پرسپولیسی ها که از ۳ توپ دریافتی، ۳ گل ساخت و تاریخ ساز شد اما دیروز به سراغ این بازیکن رفتیم تا در مورد آن دیدار، باز هم با او صحبت کنیم.

این ارتباط توسط یک دوست صمیمی شکل گرفت و در این میان، ایمون زاید به ما گفت: « آن روز را هرگز فراموش نخواهم کرد. من در زندگی حرفه ای ام، هت تریک های زیادی داشتم ولی هیچ کدام شان قابل مقایسه با هت تریک دربی تهران نیست. »

زاید ادامه داد: « آن روز حتی تصور نمی کردم به میدان بروم چون در بازی قبلی مقابل ذوب آهن، فقط یک نیمه فرصت بازی داشتم و البته چندان خوب کار نکردم. به هر حال مربی تیم به من دستور داد که بروم و خودم را گرم کنم. اواخر بازی بود که به زمین رفتم. دنیزلی، مربی ترک تبار پرسپولیس به من گفت: " برو در قلب دفاع استقلال، آنجا توپ های خوبی دریافت می کنی. باید به موقع بچرخی و توپ ها را وارد دروازه کنی. " این تمام وظایف من بود. »

آقای هت تریک دربی افزود: « تمرکز را به کار گرفتم و هر توپی که به سمت دروازه می آمد را دنبال می کردم تا اینکه توانستم در همان منطقه میانی دفاع استقلال ۳ گل بزنم. هنوز نمی دانم آن روز چگونه گذشت ولی توانستم به تیمم کمک کنم و این فوق العاده بود. »

زاید در انتها گفت: « در رختکن، همه خوشحال بودند. خیلی ها به سمت من آمدند و تبریک گفتند. برخی هم می گفتند: تو معجزه کردی پسر! آن روز را هیچ وقت فراموش نمی کنم و آرزو دارم یک بار دیگر به پرسپولیس برگردم و باز هم با پیراهن این تیم گل بزنم. »