به گزارش پارس به نقل از فارس، لوسیانو ادینهو بازیکن برزیلی تیم فوتبال مس کرمان درخصوص بازگشت اش به مس کرمان، عدم حضورش در استقلال و پرسپولیس و فارسی صحبت کردن صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

*چه شد که بعد از جدایی از مس کرمان و حضور در لیگ های حاشیه خلیج فارس دوباره به کرمان آمدی و بازیکن مس شدی؟

من به مس کرمان برگشتم چراکه خیلی تیم مس کرمان را دوست دارم. مس کرمان برای من تیم محبوبی است. من دو سال پیش به امارات رفتم و بعد دوباره به فوتبال ایران بازگشتم البته پرسپولیس، سپاهان و استقلال من را می خواستند اما چون چند سال بازیکن مس کرمان بودم به آنها گفتم که باز هم می خواهم در این تیم بازی کنم. من تا زمانی که در فوتبال ایران بازی کنم فقط در مس کرمان خواهم بود.

* چرا اینقدر به مس کرمان علاقه داری؟ حضور در پرسپولیس و استقلال هم شانس بزرگی است که همه فوتبالیست ها به دنبال آن هستند.

پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند و من هم این را می دانم و دوست دارم که در تیم بزرگ بازی کنم چرا که آنها در لیگ بین المللی و آسیایی هم حضور دارند اما من مس کرمان را خیلی دوست دارم و حضور در کرمان را به همه ایران ترجیح می دهم.

*چرا در فوتبال امارات نتوانستی باقی بمانی؟

قرارداد من با آنها دو ساله بود که تمام شد و بعد مربی و بازیکنان آن تیم عوض شد و من هم از فوتبال امارات جدا شدم برای همین دیگر آنجا نماندم.

* به عنوان بازیکنی که در مس حضور داری وضعیت این تیم را چطور می بینی؟

مس در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. بازیکنان و مربی خوبی در این تیم هستند اما در عین حال که خوب بازی می کنیم نمی تانیم نتایج خوبی بگیریم انگار شانس با تیم ما همراه نیست. انشاءالله در ۵ بازی باقیمانده بتوانیم ۴ یا ۵ برد به دست بیاریم تا بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

* مس می تواند در لیگ برتر باقی بماند؟

انشاءالله ۱۰۰درصد در لیگ برتر باقی می ماند. اگر خدا کمک ما کند می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

*دلیل نتیجه نگرفتن مس را چه می دانی؟

فوتبال اینگونه است که اگر یک تیم هم خیلی بزرگ باشد گاهی نتواند نتیجه بگیرد. امسال مس تیم خوبی است و نمی شود گفت که تیم ضعیفی است اما شانس بردن نداریم. به بازی های مس کرمان نگاه کنید که ما خوب بازی می کنیم اما توپ هایمان گل نمی شود. وقتی که می خواهیم گل بزنیم رو به جلو حرکت می کنیم اما روی یک صحنه گل می خوریم اما باید تمرکز تیم را بالا ببریم و فقط تمرین کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

* وضعیت خودت در این تیم چطور است؟ چرا نمی توانی مثل چند سال قبل که در مس بودی گل های زیادی بزنی؟

نمی دانم خودم هم از این موضوع ناراحتم اما فقط باید تمرین کنم و تمرکزم را بالا ببریم. انشاءالله می توانم با تمرکز و تمرین باز هم گل بزنم.

* اگر مس به لیگ دسته اول سقوط کند باز هم در این تیم باقی می مانی؟

نمی دانم، قرارداد من امسال تمام می شود اما اگر دوست داشته باشند که من باقی بمانم من هم در این تیم باقی خواهم ماند. من مس را دوست دارم. فوتبال برای من زندگی است. کرمان خانه من است.

* فارسی حرف زدنت هم انگار خیلی خوب شده!

من ۵ سال است که در ایران هستم!