به گزارش پارس به نقل از مهر، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال روز گذشته (جمعه) برگزار و تنها تغییری که پس از پایان مسابقات این هفته در جدول ایجاد شد، صعود گیتی پسند به رده دوم جدول و بازگشت ملی حفاری به جایگاه سوم بود.

شکست تیم دبیری تبریز برابر ماهان تندیس را می توان مهمترین اتفاق این هفته تلقی کرد. اولین باخت دبیری در این فصل آنقدر برای مسئولان و سرمربی این باشگاه غیر قابل تحمل بود که در پایان مسابقه، درگیری شدیدی بین آنها و ماموران انتظامی حاضر در سالن حیدریان قم ایجاد شد.

سایت باشگاه دبیری تبریز در این خصوص نوشت: « بعد از پایان بازی تیم دبیری تبریز با ماهان تندیس قم، تعدادی از ماموران نیروی انتظامی استان قم برخلاف رویه موجود در ورزش کشور، احترام تیم مهمان را حفظ نکرده و حتی با باتوم به آقایان افشین دبیری، فرزین دبیری، وحید شمسایی و امیر شمسایی حمله کرده و برای دقایقی نیز این افراد را در یکی از رختکن های سالن بازداشت کردند… مسئولان اداره ورزش و جوانان استان قم و همچنین کادر فنی و مدیریت باشگاه ماهان تندیس قم بعد از این اتفاقات از مسئولان باشگاه دبیری تبریز عذر خواهی کرده و از این بابت اظهار تاسف کردند» .

همچنین گفته می شود وحید شمسایی به همراه افشین دبیری بعد از پایان مسابقه به کلانتری قم رفته اند. هنوز علت دقیق حضور آنها در کلانتری مشخص نیست. به نظر می رسد پیگیری گردن بند سرقت شده از مالک باشگاه دبیری در حین درگیری علت حضور این افراد در کلانتری بوده باشد.

در دیگر بازی این هفته، تیم گیتی پسند در اصفهان موفق شد برابر شهرداری تبریز به یک پیروزی نزدیک و حیاتی برسد تا فاصله امتیازاتش را با تیم صدرنشین، به عدد شش برساند. در طول این مسابقه هم تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان با سر دادن شعارهایی، بر این باور بودند که یکی از مسئولان تیم دبیری تبریز، با داوران بازی امروز تماس گرفته است. این تماشاگران در شعارهای خود نسبت به این مسئله اعتراض کرده و خواستار نظارت بیشتر بر داوری های لیگ برتر فوتسال شدند!