به گزارش پارس به نقل از هنگام، حسین فرکی در جمع خبرنگاران پیش از بازی تیمش مقابل سایپا البرز اظهار کرد: شرایط لیگ به گونه ای است که ۶ تیم شانس کسب سهمیه و حتی قهرمانی را دارند و ما نیز در جمع مدعیان حضور داریم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی وکسب این عنوان ارزشمند به کار می گیریم.

وی افزود: فولاد امسال توانسته شکل یک مدعی را در مسابقات داشته باشد و انگیزه و توان ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیش از سال های گذشته است با این حال فوتبال شرایط خودش را دارد و باید در کنار تلاش فراوان امیدوار به رقم خوردن برخی اتقاقات به نفع تیم خود باشیم.

سرمربی فولاد به فشردگی رقابتهای لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این برنامه ریزی لیگ به تیم ما لطمه زده و بازیکنان ما خیلی کم استراحت می‎ کنند وخبر لغو اردوی تیم ملی در بیست فروردین ماه باعث تعجب ما شد که چرا با توجه به لغو اردو انقدر بازی‏ ها را فشرده برگزار می‏ ‎ کنند.

سرمربی فولاد خوزستان به محرومان و مصدومان تیمش اشاره کرد و گفت: شریفات و جعفری را برای بازی مقابل سایپا در اختیار نداریم اما تیم ما با انگیزه بالا به میدان می رود و امیدوار به کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه خود هستیم.

فرکی موفقیتش در فوتبال ایران ومورد وثوق بودنش در فوتبال ایران را در وهله نخست لطف خداوند و در وهله دوم تلاش وزحمتی است که کشیده وراه را به درستی طی کرده است.

وی تصریح کرد: آنهایی که دیر آمده اند وزود می خواهند به هدفشان برسند به طور قطع محکوم به شکست هستند و باید برای رسیدن به ثبات وجایگاه منطقی در فوتبال زحمت کشید و صبر پیشه کرد.