به گزارش پارس به نقل از قدس، ابتدا در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان که شناخت خوبی هم از این تیم داریم همیشه سختی خاص خودش را دارد اما این بار به نظرم آخرین فرصت به پرسپولیس داده شده و ما نباید نسبت به این فرصت بی اهمیت باشیم.

وی افزود: این آخرین فرصتی است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم چون در حال حاضر دلخوشی هواداران همین لیگ برتر است و اگر بخواهیم ساده این بازی را از دست بدهیم واقعاً زیر سؤال می رویم ما فقط و فقط باید ببریم تا بالای سپاهان در جدول قرار بگیریم.

حقیقی در پاسخ به سؤالی که پس واقعاً امیدوارید که قهرمان شوید، گفت: شش بازی مانده، به خدا می توانیم قهرمان شویم اما سپاهان شاید آخرین موقعیت ما باشد. بالاخره سپاهان بعد از نیم فصل متفاوت شده، اعداد و ارقام نشان می دهد که این تیم با حساب و کتاب بازی می کند و در اکثر بازی هایش نتایج را برده است. فکر کنم اگر این رقیب را پشت سر بگذاریم خیلی می توانیم به بالای جدول نزدیک شویم اما کار سخت است. امیدوارم که بتوانم در این دیدار در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان بروم اما واقعاً دیدن بازی از تلویزیون خیلی سخت است چون بازی با فولاد یکی از سخت ترین روزهای من در روزی بود که به دلیل دوکارته بودن نمی توانستم بازی کنم.

وی درباره قراردادش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ببینید می خواهم شفاف در این باره حرف بزنم. من روز اولی که به دیدار رویانیان آمدم می خواستم با او قرارداد ۱.۵ ساله ببندم اما رویانیان به من گفت قراردادت را به مدت دو سال و نیم ببند که من هم به او گفتم با پیشنهاد شما موافقم اما در خصوص زمان بیشتر از یک و نیم سال همه چیز باید مشروط باشد که خود رویانیان هم بود.

وی افزود: یعنی من گفتم به من اجازه بدهید که بعد از یک سال و نیم اجازه جدایی داشته باشم البته اگر رویانیان بود که هیچ، اگر رویانیان نبود این بند قرارداد من باید ارجاع شود که رویانیان نیز قبول کرد و الآن رفته است.

حقیقی ادامه داد: اما فعلاً تا انتهای فصل در خدمت پرسپولیس هستم و فصل آینده نیز دست خداست که در چه تیمی توپ بزنم ولی الآن از همه چیز برای من مهم تر ۶ بازی باقیمانده و مخصوصاً بازی با سپاهان است و بعداً وقت است که درباره چیزهای دیگر حرف بزنیم.