به گزارش پارس به نقل از فارس، سرمربی تیم استقلال ظهر امروز با مدیرفنی این تیم جلسه ای را در رختکن برگزار کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز در حالی برگزار شد که بازیکنان اصلی غایب تمرین بودند. آرش برهانی، مهدی نظری، کبه، غلام نژاد، تونی، ایمان باصفا، سیدحسین حسینی نفراتی بودند که در تمرین امروز حاضر بودند و البته چند نفر دیگر هم مطابق معمول روزهای گذشته در کنار این بازیکنان تمرین می کردند.

*امیر قلعه نویی امروز از رختکن مربیان بیرون نیامد و جلسه ای را با منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی در رختکن برگزار کرد.

*حدود ۵۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. محور صحبت های آنها شایعه جدایی آندرانیک تیموریان بود که این موضوع نگرانی آنها را در پی داشت. همچنین مصاحبه جواد نکونام و صحبت هایی که او علیه سرمربی استقلال انجام داده بود یکی دیگر از سوژه های طرفداران استقلال بود. آنها در گوشه ای از کمپ در حالی صحبت می کردند و مصاحبه نکونام را در یکی از روزنامه ها برای هم می خواندند و مدعی بودند اگر کاپیتان تیم ملی ادعا کرده استقلالی است چرا باید در این مقطع و در حالی که استقلال در صدر جدول حضور دارد این صحبت ها را انجام دهد. همین موضوع به بازیکنان نیز سرایت کرده بود و آنها در خصوص صحت و سقم مصاحبه نکونام صحبت می کردند.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر بود و برای دقایقی با دکتر ستوده به گفت وگو پرداخت.

*در حالی که قلعه نویی در رختکن کمپ حضور داشت بازیکنان زیر نظر مجید صالح تمرینات تاکتیکی را آغاز کردند. آنها پس از گرم کردن بدن های خود در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند که محمدمهدی نظری در یکی از تیم ها نقش دروازه بان را ایفا می کرد.

*در حالی که تمرین استقلال رو به پایان بود امیر قلعه نویی با لباس شخصی وارد زمین چمن کمپ شد و برای دقایقی با کبه به گفت وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال وضعیت تیمش را از نزدیک نظاره کرد.

*بخش پایانی تمرین به تمرین چارچوب شناسی برای بازیکنانی مثل آرش برهانی و تونی اختصاص داشت.

*ستار همدانی به همراه فرزند خود به محل تمرین آمده بود.

*هاشم بیک زاده که او هم مثل محمد قاضی فرزندش به دنیا آمده در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن جزو نفراتی بود که مقابل ذوب آهن محروم بود و با اجازه از مربیان در تمرین شرکت نکرده است.

با اعلام کادرفنی تیم استقلال تمرین فردای تیم استقلال ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری خواهد شد.