به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تساوی یک بر یک استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی با حاشیه هایی همراه بود.

تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان که از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفته بودند در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:

در ثانیه های پایانی و وقت اضافه نیمه اول، داور بازی یک خطا پشت محوطه ۱۸ قدم اعلام کرد و حتی فرصت تشکیل دیوار دفاعی و کاشتن توپ را به بازیکنان نداد اما هنگام شروع مجدد استقلالی ها در سوتش دمید تا نیمکت آبی پوشان بخصوص میرشاد ماجدی و کریم بوستانی به سمت گروه داوری بروند و به آنها اعتراض کنند.

هواداران استقلال نیز حسابی از خجالت داور درآمده و علیه او شعار دادند.

با آغاز نیمه دوم هواداران تیم پایتخت پرشورتر از نیمه نخست تیم خود را به جلو فراخواندند و بدون توجه به نتیجه بازی سراپا تشویق شدند. ۵۰ تماشاگر اصفهانی نیز با این که می دانستند صدایشان به جایی نمی رسد پا به پای استقلالی ها تیم شان را تشویق کردند.

مجتبی تقوی بر خلاف نیمه اول به کنار خط آمد و در لحظات حساس از کنار زمین با بازیکنانش صحبت کرد.

سپهر حیدری که در دقایق پایانی بازی پشت دروازه تیمش در حال گرم کردن برای ورود به زمین بود به دلیل بر تن داشتن کاپشن قرمز، از سوی هواداران استقلال مورد حمله شدید قرار گرفت و آنها علیه این بازیکن سابق پرسپولیس فحاشی کردند. هواداران استقلال حتی فحاشی خود را بعد از به گل رسیدن تیم شان شدید تر کرده و به جای تشویق ساموئل که تیمشان را از باخت نجات داده بود، حسابی از خجالت سپهر حیدری درآمدند!

در ثانیه های پایانی بازی نیز در یکی از جایگاه های استقلال دو هوادار این تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت ماموران نیروی انتظامی همراه شد.

هواداران استقلال بعد از تساوی و به صدا درآمدن سوت بازی از امیر قلعه نویی برای فرار تیم شان از شکست تشکر کردند.