به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد فرامرزی، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش ازبازی یکشنبه (فردا) مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه در هفته گذشته تیم ما با وجود بازی خوبی که انجام داد به نتیجه تساوی رسید و این نتیجه چندان برای سپاهان راضی کننده نبود اما در هفته اخیر تمرین های بسیار خوبی داشتیم و در حال حاضر بازیکنان به لحاظ جسمی و روحی در شرایط ایده آلی قرار دارند.

استقلال خوزستان حریف دست وپا بسته ای نیست

وی درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان یک تیم تکنیکی با بازیکنان بسیار باتجربه است. آنها مقابل استقلال تهران خیلی خوب بازی کردند و اصلا تیم دست و پا بسته ای نیستند. همان طور که حساسیت در بالای جدول وجود دارد در پایین جدول هم هست. بنابراین استقلال خوزستان با انگیزه بالایی به مصاف ما می آید.

به هیچ وجه بازی با استقلال را فدای بازی با پرسپولیس نمی کنیم

سرپرست سپاهان در پاسخ به اینکه با توجه به بازی حساسی که بعد از مسابقه فردا خواهید داشت و باید در تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرید آیا ممکن است بازیکنانی که کارت دارند، مراقب عملکردشان باشند تا قطعا به بازی با پرسپولیس برسند گفت: فکر نمی کنم در فوتبال حرفه ای دیگر این موارد وجود داشته باشد. زمانی که فاصله فنی تیم ها زیادبود شاید بعضی بازیکنان این کار را می کردند اما این رویکرد دیگر وجود ندارد. سطح تیم ها به هم نزدیک شده بودند و ما هم به هیچ وجه ریسک نمی کنیم و با تمام قوا مقابل استقلال خوزستان قرار می گیریم سپاهان تحت هیچ شرایطی بازی با استقلال خوزستان را فدای بازی با پرسپولیس نمی کند. فقط امیدوارم بتوانیم بدون تلفات و بازیکن محروم، از مسابقه خارج شویم و سه امتیاز آن را هم به دست آورده باشیم.

اتفاقات بازی رفت با پرسپولیس تاثیری در بازی برگشت ندارد

فرامرزی در واکنش به اینکه بازی با پرسپولیس را داربی ایران می دانید گفت: از سال ها پیش حساسیت بازی بین دو این تیم بالا بود. این حساسیت در این مقطع و در شرایطی که امتیازهای دو تیم بسیار به هم نزدیک است بیشتر شده و فکر می کنم داربی ایران برازنده این مسابقه باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید اتفاقات و حواشی دیدار رفت دو تیم در اصفهان تاثیری بر مسابقه برگشت خواهد گذاشت، گفت: بازی رفت شرایط خاص خودش را داشت اما فکر می کنم هر دو تیم چون انگیزه رسیدن به صدر جدول را دارند بیش از آنکه بخواهند به مسائل حاشیه ای و خارج از میدان مسابقه فکر کنند به موارد فنی و وضعیت داخل زمین تمرکز خواهند کرد. پرسپولیس حریف قابل احترامی است که در زمین خودش با تمام قدرت به مصاف سپاهان می آید اما ما هم سپاهانیم و همیشه به دنبال موفقیت هستیم.

نویدکیا در تمرینات گروهی هست اما هنوز شرایط ایده آل را ندارد

سرپرست سپاهان درباره آخرین وضعیت محرم نویدکیا نیز گفت: در حال حاضر محرم نویدکیا و سوکای هر دو در تمرین های گروهی با سایر بازیکنان کار می کنند. سوکای کاملا آماده است که در بازی های گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. اما نویدکیا هنوز شرایط ایده آل صددرصد را پیدا نکرده اگرچه او در تمرین های گروهی حضور دارد و ممکن است سرمربی تیم او را به میدان بفرستد. تیم ما از امشب به اردو می رود تا برای بازی فردا مقابل استقلال خوزستان آماده شود. خوشبختانه وضعیت آب و هوای اصفهان هم خوب است و ما منتظر حضور گرم تماشاگران مان هم هستیم.