به گزارش پارس به نقل از گل، ۴ بازی و فقط ۲ امتیاز؛ این پایان رویای قهرمانی اکثر پرسپولیسی هاست. جمعیت میلیونی هوادار که امسال امیدوار بودند اتفاق خودش بیافتد.
پرسپولیس که با جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران لیگ را آغاز کرده بود و حتی به صدرجدول رسیده بود در نهایت قافیه را به هواداران واگذار کرد، حریفانی مثل استقلال و فولاد و یا حتی سپاهان و نفت شاید با توجه به اتفاقات پرسپولیس با توجه به حضور در جمع ۳ تیم بالای جدول هم کار بسیار دشواری دارد.
قرمزها که این هفته و امروز در یک نمایش معمولی با کمی بدشانسی به گسترش فولاد باختند، در بازی قبلی مقابل استقلال متوقف شده بودند و قبل از آن مقابل فولاد شکست خورده بودند. ۹۰ دقیقه قبلی پرسپولیس هم تساوی این تیم مقابل نفت بود.
اما پرسپولیس است و ۶ بازی، ۶ مسابقه حساس که حتی گرفتن هر ۱۸ امتیاز آن تضمینی برای قهرمانی نیست. آنها سه بازی خارج از خانه و سه بازی داخل خانه دارند و باید امیدشان به توقف فولاد و استقلال باشد.
استقلالی که این هفته دو بازی متوالی با تیم سختکوش ذوب آهن دارند. اگر آقایان امروز از پس ذوب آهن بربیایند یک گام بلند در جهت فتح جام حذفی برخواهند داشت و اگر شکست بخورند تمام توان خود را روی قهرمانی خواهند گذاشت. برای پرسپولیس همه چیز آنجا بدتر می شود که استقلال در بازی هفته آینده ذوب آهن را ببرد. اما اگر حاصل کار شکست یا مساوی باشد فاصله امتیاز پرسپولیس و استقلال نهایتا به ۵ خواهد رسید که این مسئله البته برای پرسپولیسی ها امیدوارکننده است. ۶ بازی آینده پرسپولیسی ها را مرور می کنیم:

هفته ۲۵: پرسپولیس – سپاهان

هفته ۲۶: فجرسپاسی – پرسپولیس

هفته ۲۷: پرسپولیس – صبا

هفته ۲۸: داماش – پرسپولیس

هفته ۲۹: پرسپولیس – راه آهن

هفته ۳۰: استقلال خوزستان – پرسپولیس

قرمزها به هیچ وجه کار ساده ای ندارند، حتی اگر امروز فکر کنیم که آنها شانسی برای قهرمانی ندارند چندان بی راه نگفته ایم البته پیروزی آنها در بازی حساس هفته آینده مقابل سپاهان می تواند به عنوان بازگشتشان به لیگ باشد، بازی که اسم رمزش به طرز عجیبی« قهرمانی» است!
شما هم نظر خود را در این باره بنویسید. برای تیم مورد علاقه تان چقدر شانس قهرمانی قائلید؟