به گزارش پارس به نقل از تسنیم، داماش گیلان در لیگ سیزدهم تاکنون متحمل ۱۰ شکست شده است، داماش رفت و برگشت به استقلال تهران، فولاد خوزستان، باخته و در برابر تیم های ملوان، گسترش فولاد، سپاهان، فجر، راه آهن و پرسپولیس یک بار شکست را پذیرفته است.

اما از مجموع این ۱۰ باخت، چهار شکست آن خاص بوده و در نهایت منجر به این شده که تیمهای پیروز از بحران خارج شوند و این در نوع خود در لیگ برتر یک رکورد محسوب می شود.

داماش در هفته یازدهم در حالی که ابراهیم زاده و تیمش در بحرانی ترین روزهای تاریخ خود قرار داشتند و حتی نام مربی بعد از ابراهیم زاده هم مشخص شده بود، در تهران با باخت داماش به راه آهن موجب شدند تا ابراهیم زاده در پست خود ابقا شود و تیم بابک زنجانی به مسابقات بازگردد.

رشتی ها در هفته هفدهم در خانه با نتیجه سه بر صفر برابر رقیب دیرنه تحقیر شدند و با این باخت، علاوه بر اینکه خود به بحرانی فرو رفتند که همچنان ادامه دارد، ملوان را هم از بحران خارج کردند تا پس از کسب نتایج ضعیف اسکوکیچ با ملوان، آنها دور برگشت را با یک انرژی مضاعف آغاز کنند و بروند به جایی که الان در آن جا دارند.

داماش در هفته بیست و یکم در شرایطی برابر گسترش فولاد در رشت قرار گرفت که آنها رسول خطیبی را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کرده بودند و تنها چند روز قبل مهدی تارتار جایگزین او شده بود و متحمل شدن شکست برای تبریزی ها دور از ذهن نبود، اما بازهم پسران شهرباران خلف عادت نکردند و با یک باخت ناباورانه به مربی سابق خود، هم تیم گسترش فولاد را از بحران خارج کردند و هم جلوی پای تارتار گوسفند قربانی شدند تا بعد از آن تبریزی ها برد پنج گله هفته بعد را هم رقم بزنند.

در رشت نیز در حالیکه شاگردان سرهنگ یاوری در حالی که آمده بودند کمتر گل بخورند و همه منتظر نام مربی جایگزین او بودند، در خانه با شکست سنگین سه بر یک هم بهترین نتیجه لیگ امسال را برای فجری ها رقم زدند و هم کاکوها را از بحران کاملا بیرون آوردند و البته آن را به اردوی خود آوردند.

حال باید دید داماش در هفت بازی آینده به روند بیرون آوردن رقبا از بحران ادامه خواهد داد یا اینکه یک جایی ترمز این رکورد منفی را می کشد و خودش از بحران خارج خواهد شد، برای دانستن پاسخ این پرسش فقط چند هفته باید صبوری پیشه کرد.