به گزارش پارس به نقل از مهر، محمود گودرزی در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: تاخیر ۱۴ ماهه ای که در انتخابات این کمیته رخ داده خیلی برای کشور ما زیبنده نیست؛ چرا که همواره از دموکراسی صحبت می کنیم و به دنبال حاکمیت مردم در نهادهای مدنی هستیم. تداوم این تاخیر مطلوب نبوده و امیدوارم امروز این انتخابات در آرامش کامل برگزار شود.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: تلاش من این بوده که ظرف این مدت کوتاه که در خدمت دوستان هستم هر چه سریعتر این انتخابات را برگزار کنیم. ضمن اینکه بعید است کسی حتی یک خط از من نقل قول کند که حرف جهت دار در حمایت یا انتقاد از کسی زده باشم. ما به عنوان نماینده یک جامعه متمدن ایرانی باید این تمدن را نشان بدهیم و عجیب است در شرایط دموکراتیک برخی موارد در کمیته المپیک اتفاق افتاده که خوب نیست.

گودرزی جایگاه کمیته المپیک را در عرصه بین الملل بالا دانسته و افزود: آنچه در بیرون از کشور نمایش داده می شود، عمق باورهای فرهنگی ماست که اگر بد نشان داده شوند همه ضرر می کنیم و اگر هم خوب نشان داده شوند، فایده آن به همه خواهد رسید. جایگاه این کمیته را متولیان آن باید به نمایش بگذارند.

وزیر ورزش به رویدادهای سال آینده در عرصه ورزش اشاره کرد و گفت: ما رویدادهای مهمی را در سال ۹۳ پیش رو داریم که اگر خدای ناکرده با عدم توفیق مواجه شوند، همه ما آسیب خواهیم دید، چون مثل یک کشتی هستیم که همه روی آن نشسته ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: کمیته ملی المپیک باید جهت دار و استراتژیک عمل کند و در جهت تعالی ورزش ایران و تبلور نام کشورمان تلاش زیادی به خرج دهد. این کمیته باید رویکرد علمی را در مسائل مختلف بکار گیرد و تعجب می کنم برخی فدراسیون ها سال ها در یک نقطه مانده اند و اتفاقا سروصدای زیادی هم دارند. این پرسشی است که در ذهن من خطور می کند و به نظر می رسد از قصور مدیریتی آنها باشد.

گودرزی همچنین گفت: خواهش من تمدید دموکراسی است فارغ از تفاوت فکری که هر فردی دارد، همه اهل داد و دوستدار وطن هستند. متاسفانه برخی از بحث ها در خارج از مجمع وجود دارد که جنجال هایی را به دنبال داشته است و امیدوارم این مسائل پایان یابد. ما در ماه های آتی وقت کمی داریم و باید خیلی سریعتر دنبال آنها باشیم.